درخواست ها و دغدغه های همشهری ها اولویت کاری هستند

درخواست ها و دغدغه های همشهری ها اولویت کاری هستند

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، مهندس محمد کریم شفیعی شهردار جدید کلانشهر اراک در جلسه عصر روز گذشته که در سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد، با عرض ادب و احترام خدمت همشهریان عزیز، خانواده معزز شهدا ، ایثاگران ،آزادگان گفت: توشیح حکم مسوولیت اینجانب توسط وزیر محترم کشور در شب میلاد امیرالمومنین (ع) و همزمانی این جلسه با فرارسیدن بهار طبیعت و عید نوروز را به فال نیک گرفته و نوروز علوی را به همه شهروندان عزیز و حاضرین در جلسه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
وی در ادامه با تشکراز حضور ارزشمند دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار مرکزی، معاونین استانداری، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیر کل دادگستری استان و تمامی مسوولین استانی و شهری در جلسه، گفت: خداوند متعال را شاکرم که توفیق خدمتگزاری در شهری را نصیب بنده نموده که مردم آن مومن، صبور، ولایت مدار و عاشق نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی افزود: باعث افتخار است که مسوولیت خدمتگزاری در شهری را دارم که مهد فرهیختگان، فقهای بزرگ، سرداران نامدار و کارگزارن خدومی بوده است.
شهردار کلانشهر اراک گفت:امیدوارم با استعانت از ذات اقدس الهی و با تکیه بر تعامل سازنده بامسوولین شهر و تمامی بزرگوارانی که دغدغه خدمت به مردم شریف اراک و توسعه آبادانی این شهر را دارند، به تکلیف خود عمل نموده و در اتخاذ تصمیمات و اجرای ماموریت های محوله، خداوند متعال را ناظر و شاهد خویش بدانم و تمام دانش و تجربه خود را با انتخاب همکاران و مدیران پاکدست و کارآمد بکار گیرم.
مهندس شفیعی در ادامه اظهار امیدواری نمود که با بهره گیری از خرد جمعی، تکیه بر مشارکت مردم، تجربیات شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر، نظرات معتمدین، نخبگان و به ویژه همشهریان عزیز اراکی در محلات مختلف شهر، برای نیل به اهداف و برنامه های توسعه و آبادانی شهر، شرایط مناسبی را فراهم نمایم.
شهردار کلانشهر اراک گفت: همچنین تلاش خواهم نمود در راستای شفاف سازی، قانون مداری، انضباط مالی، ضابطه مندی و شایسته سالاری و پاسخگویی به حوزه های مختلف نظارتی قدم بردارم.
ایشان در ادامه گفت: تعامل قانونی و صادقانه با شورای اسلامی شهر ، تلاش برای همکاری با تمامی مسوولین شهر در فرآیند خدمت رسانی به شهرداری در حوزه های اجرایی، فرهنگی، اجتماعی ، اقتصاد شهری و توجه به مطالبه حقوق شهروندان، جلب مشارکت مردم و پاسخگویی به نهادهای نظارتی و رسانه ها را در دستور کار خود قرار دهم.
وی خاطر نشان ساخت: توزیع متوازن سرانه های خدماتی و فرهنگی در کلیه محلات سطح شهر متناسب با ساختار و شرایط هر محله مد نظر خواهد بود.
وی افزود: من کوچه های این شهر را می شناسم و اراک شهر من است و بر این باورم که درخواست ها و دغدغه های همشهریانم باید اولویت کاری مدیریت شهری باشد، لذا امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و در مسیر منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سال رونق تولید و در راستای حمایت های دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارم و با حمایت مسوولین و همراهی و همدلی مردم عزیز، شاهد خدمات بیشتر و بهتر جهت شکوفایی هرچه بیشتر شهرمان باشیم.
مهندس شفیعی در پایان از تمامی دوستان و همراهان گرامی تقاضا نمود که از ارسال دسته گل و چاپ پیام تبریک به مناسبت انتصاب اینجانب خودداری نموده و حجتشان را با ارسال نظرات و پیشنهادهای سازنده در توسعه و آبادانی شهر، به بنده حقیر منت بگذارند.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات