حضور مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و بازرسی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان

حضور مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و بازرسی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان با موضوع وضعیت حوزه کرخه در فرمانداری دشت عباس شرکت نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، رضا نگهبان در این زمینه گفت: علیرغم بارش های فراوان استان خوزستان خوشبختانه با پایش و نظارت مستمر بر وضعیت میزان ورودی آب به سد کرخه و سدهای استان و با تنظیم به موقع میزان خروجی آب تلاش شده است تا حجم رواناب وارده به دریاچه سدهای استان کنترل گردد.

وی افزود: هدف اصلی، کاهش میزان خسارات احتمالی روانابها به اراضی و روستاهای پایین دست سدها بوده و تلاش شده است تا با برنامه ریزی اصولی انجام شده بتوان حداکثر ذخیره سازی آبهای ناشی از بارندگی های اخیر را در سدها ذخیره سازی نمود.

وی با بیان اینکه جلسات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان به‌طور مرتب به ریاست استاندار در اهواز و شهرستانها تشکیل و مصوبات آن پیگیری می گردد افزود: پیرو دستور دکتر جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از دقایق ابتدایی بروز سیلاب ها در استان خوزستان حاضر و شاهد تلاشهای شبانه روزی کلیه دستگاه های اجرایی و شهرداری‌ها و دهیاریهای استان بودم.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان این نکته که در خصوص اروند نیز چنین اقدماتی انجام شده و شورای هماهنگی مدیریت بحران در حال بررسی وضعیت آن هم می باشد، گفت: با استفاده از پمپ های به‌کارگیری گرفته شده تلاش می شود در کوتاهترین زمان ممکن آب موجود در منطقه اروند تخلیه شده و منطقه مزبور به روال قبل خود بازگردد.

نگهبان با تاکید بر حضور مداوم تمامی مدیران دستگاه های اجرایی، شهرداران و دهیاران استان و تلاش بی وقفه در مدیریت سیلابهای رخداده، اظهار کرد: اتفاق نظر و پیگیریهای مستمر مدیریت بحران استان خوزستان قطعا نقش موثری در کاهش اثرات سیلاب اخیر داشته است.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات