شهرداری ارومیه با اجرای برنامه های نوروزی لحظات خاطره انگیز برای مسافران نوروزی رقم زده است

شهرداری ارومیه با اجرای برنامه های نوروزی لحظات خاطره انگیز برای مسافران نوروزی رقم زده است

امسال به رسم سال های گذشته شهرداری ارومیه با اجرای برنامه‌های مختلف در ایام نوروز،  لحظات خاطره انگیز برای مسافران نوروزی رقم زده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ از ماه ها پیش  شهرداری ارومیه به رسم سال های گذشته برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی آماده شده است و شهر ارومیه با  داشتن مناظر طبیعی و ‏تاریخی خدادادی خود را مقصد بسیاری از هموطنان در ایام نوروز کرده است و طبیعت دلنشین ‏این شهر در ایام عید سفر مسافران و گردشگران را مطبوع‌ تر می ‌کند.

میزبانی خوب ارومیه ای ها و تحول های هفت سال اخیر در این شهر به واسطه تلاش های شبانه روزی ‏مدیریت شهری ارومیه ، مسافران نوروزی را ترغیب به انتخاب ارومیه برای سفر می‌کند  تا جایی‌ که ‏امسال  االمان های زیبای نوروزی،  زیبایی شهر ارومیه را دو چندان کرده است و علاوه بر آن نیز ‏ستاد خدمات نوروزی واقع در ساختمان شهرداری ارومیه،  خدمات جدیدی را برای میهمانان نوروزی ‏این شهر زیبا  تدارک دیده است.‏

ساختمان تاریخی شهرداری ارومیه در کنار المان های نوروزی  زیبایی دو چندان و ثبت لحظات خاطره انگیز برای گردشگران رقم زده است و همچنین در مقابل این ساختمان به مناسبت  سال نو به  اجرای برنامه‌های ‏ویژه نوروزی  پرداخته است به طوری که  این ساختمان  هر روز شاهد بازدید ‏گردشگر و مسافر نوروزی از سراسر کشور است .

همچنین در مقابل ساختمان  شهرداری ارومیه  به مناسبت نوروز سفره هفت سین و کلبه سنتی نصب شده ‏است که این المان های نوروزی مورد توجه  و استقبال زیاد مسافران قرار گرفته است و مسافران با ‏ثبت تصویر های خاطره انگیز در کنار آنها،  ارومیه را با خاطره دلنشین ترک  می کنند .

ناگفته نماند برنامه‌ هایی اعم از اجرای موسیقی زنده آذربایجانی(آشیق) و اجرای تئاتر خیابانی درمقابل ‏ساختمان زیبای شهرداری ارومیه  برای گردشگران اوقات به یادماندنی فراهم ساخته است .

این گزارش می‌افزاید در ستاد استقبال از نوروز خدماتی چون ارائه نقشه گردشگری ارومیه و معرفی ‏جاذبه های تاریخی  و گردشگری شهر و راهنمایی آنها جهت تردد در شهر، کتابچه های عملکرد شهرداری ، معرفی سوغات ارومیه چون نقل ، حلوی گردو و عرق بیدمشک و صنایع دستی چون گلیم   ارائه می شود .

ستاد نوروزی واقع در شهرداری ارومیه  همه ‌روزه در ایام نوروز از ساعت ۸ الی ۲۰ شب  مورد ‏بازدید مسافران  نوروزی قرار می گیرد، گرچه  محوطه مقابل ساختمان شهرداری ارومیه  تا پاسی از ‏شب مملو از مسافران نوروزی   است .

اگر سفر به  شهر ارومیه را در برنامه ‌ی سفرهای نوروزی خود دارید، بازدید از مقابل ساختمان ‏شهرداری و ستاد استقبال از نوروز واقع در آن را فراموش نکنید .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات