مرادی: از بحران عبور کردیم

مرادی: از بحران عبور کردیم

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اقامت گردشگران و مدیریت بحران طی چند روز اخیر به خوبی در سطح شهر اصفهان انجام و همکاری و هماهنگی مناسبی بین دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه انجام شده است.

احمدرضا مرادی، صبح امروز صبح امروز _چهارشنبه هفتم فروردین ۹۸_ در دومین جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در سال جدید اظهار کرد: طی چند شب گذشته به دلیل بارش‌ها علاوه بر ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، مدیریت بحران نیز فعال بوده و همه مدیران مناطق و معاونان در زمینه اقامت گردشگران و مدیریت بحران فعالیت شبانه‌روزی داشته و بدین صورت از بحران عبور کردیم.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان در زمینه مدیریت بحران عملکرد خوبی داشته و خوشبختانه تاکنون آسیب جانی و خسارت مالی نداشته‌ایم به علاوه میهمانان نوروزی به خوبی در طی روزهای بحران در مکان‌های مسقف اسکان داده شدند.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: کمپ باغ فدک در این روزها تعطیل شده و به سبب برودت هوا و بارندگی میهمانان نوروزی به مراکز مسقف که در این روزها در چرخه فعالیت قرار گرفتند، منتقل شدند.

مرادی خاطر نشان کرد: جلسات اضطراری با همکاری همه دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش و اتحادیه مشاوران املاک انجام گرفت تا از حداکثر ظرفیت شهر برای اسکان میهمانان نوروزی استفاده شود همچنین مراکز پشتیبانی و ورزشگاه ها نیز در این روزها با افزایش ظرفیت خود میزبان گردشگران شهر اصفهان بودند.

وی با اشاره به اعلام هشدارها درباره بارش‌ها و احتمال وقوع سیل از سوی صداوسیما افزود: بسیاری از گردشگران در این روزها و با توجه به هشدارها از سفر خودداری کرده، اما با این حال تعداد ورودی گردشگران نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است که این افزایش در چهار تا پنج شب اول آمار ۲۱ درصدی را نشان می‌دهد.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در شب‌های نخست تعطیلات ۸۰ درصد از ظرفیت مکان‌های اصفهان تکمیل شده و ۱۵۰ ورزشگاه نیز به عنوان محل اسکان مورد استفاده مسافران نوروزی قرار گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات