استاندار چهارمحال و بختیاری از فعالیتهای ستاد خدمات سفر شهرستان بروجن بازدید کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری از فعالیتهای ستاد خدمات سفر شهرستان بروجن بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بروجن: استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه معاونین,مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و مسئولین شهرستانی از فعالیتهای ستاد خدمات سفر شهر بروجن بازدید کرد .
اقبال عباسی در بدو ورود به شهر بروجن از پایگاه راهنمای مسافر شهرداری بروجن در میدان بسیج بازدید نمود .استاندار سری به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن زد و ضمن تقدیر از کادر درمانی و عیادت از بیماران در جریان آخرین خدمات رسانی ها قرار گرفت.
اقای عباسی دربازدید از ایستگاه راهنمای مسافر در میدان جهاد ,پایگاههای امدادی و مقرهای پلیس,باغ گلها و موزه های شهرستان بروجن کیفیت خدمات و برنامه های ارائه شده در این مراکز را نسبت به سایر نقاط استان زبان زد عنوان کرد.و گفت: حدود ۱۶۰هزار ماشین واردشهر بروجن شدند و قریب به ۸ هزار مسافر در محلهای اقامتی اسکان پیدا کردندو مازاد بر این ها هم مسافرین تررد در بین جاده ها بودند.
استاندار اضافه کرد:پایگاههای امدادرسان ,ایستگاههای راهنمای مسافر شهرداری بروجن,موزه های شهر ,مقرهای پلیس ,ستاد بحران واقع در شهر و همه جاها و مکانهایی که بازدید شد انصافاَنسبت به سایر جاهااز استانداردکافی و از فعالیت وافی برخوردار بودند.
شایان ذکر است در سالی که گذشت بیش از ۱ میلیون مسافر و گردشگر در شهرستان بروجن اقامت و از اماکن تفریحی و گردشگری این شهرستان بازدید کردند.
صادقی شهردار بروجن در حاشیه این بازدید گفت:ایستگاههای راهنمای مسافر شهرداری بروجن تا پایان تعطیلات نوروزی آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران می باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بروجن

    منبع خبر

    شهرداری بروجن

    شهرداری بروجن

    شهرداری بروجن یک شهرداری در شهر بروجن می باشد

      نظرات