از دستگاه های خدمات رسان حاضر حادثه سیل شیراز تشکر می کنم

از دستگاه های خدمات رسان حاضر حادثه سیل شیراز تشکر می کنم


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از شهرک سعدی گفت: از دستگاه های خدمات رسان همچون از شهرداری ، هلال احمر، بسیج ، سپاه و ... که در حادثه سیل شیراز به یاری آسیب دیدگان آمدند و مشکل را حل کردند، تشکر می کنم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس علی اکبری اضافه کرد: علاوه بر خدمت رسانی به آسیب دیدگان این حادثه باید نگاهی بلند مدت نیز داشته باشیم تا با سازماندهی و برنامه ریزی بتوانیم در مقابل اینگونه حوادث در عمل انجام شده قرار نگیریم
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییرات اقلیمی در سطح دنیا گفت: علاوه بر عوامل طبیعی، عوامل انسانی همچون بستن آب راه ها و مسیرها، دخل و تصرف در حوزه های آب خیز و ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم رودخانه باعث پیش آمدن حوادث می شود.
مهندس اکبری افزود: ضروری است نحوه ساخت و سازها را بازتعریف کنیم چون بسیاری از این ساخت وسازها در حریم و در مکان هایی غیرقابل ساخت و ساز انجام شده است. این بناها باید در همان زمان ساخته شدن متوقف می شدند تا امروز اینگونه دچار حادثه نشویم.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشارکت شهروندان و یاری رساندن به آسیب دیدگان را می توان بخش مثبت این حادثه دانست و امیدوارم در ادامه نیز شاهد یاری رساندن مردم به یکدیگر باشیم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات