مشارکت شهرداری رشت در بزرگترین خاموشی جهان

مشارکت شهرداری رشت در بزرگترین خاموشی جهان

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت خبر داد:
مشارکت شهرداری رشت در بزرگترین خاموشی جهان
مشارکت شهرداری رشت در بزرگترین خاموشی جهان
رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت گفت: شهرداری رشت در بزرگترین خاموشی جهان تحت عنوان ساعت زمین مشارکت می کند.
فاطمه شیرزاد ظهر امروز با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف برگزاری همایش ساعت زمین اظهار کرد: ساعت زمین یک رویداد جهانی سازماندهی شده توسط صندوق جهانی طبیعت و با هدف آگاهی و فرهنگ سازی درباره تغییرات آب و هوایی و نیاز به مصرف صحیح و محتاط انرژی در جهان انجام می شود.
وی با اشاره به اقداماتی که توسط انسان موجب تهدید و تخریب طبیعت و کره زمین شده است افزود: انرژی های تولید شده توسط انسان از جمله گازهای گلخانه ای و .... اثرات مخربی بر روی حیات کره زمین دارد و در این راستا قصد داریم با برگزاری مراسم ساعت زمین و با توجه دادن به مخاطرات پیش رو درباره مباحث این چنینی با تامل و تعمق بیشتری اقدام شود.
شیرزاد به زمان برگزاری مراسم ساعت زمین اشاره کرد و گفت: بزرگترین خاموشی جهان تحت عنوان ساعت زمین دهم فروردین ماه از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه آغاز و طی آن چراغ های اضافی منازل و غیره به مدت یک ساعت خاموش شده و شهرداری رشت نیز در این مراسم با خاموش کردن چراغهای ساختمان ساعت و ... در این برنامه مشارکت دارد.
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با دعوت از تمامی شهروندان به مشارکت در بزرگترین خاموشی جهان بیان کرد: امیدواریم با چنین اقداماتی نسبت به حفظ طبیعت و کره زمین توجه بیشتری معطوف شده و بتوانیم زمینی سالم و عاری از مخاطرات برای نسل آینده به یادگار بگذاریم.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات