توان مدیریت شهری اراک برای مقابله با سیل به کار گرفته شد

توان مدیریت شهری اراک برای مقابله با سیل به کار گرفته شد

مدیر امور شهر شهرداری اراک گفت: تمامی توان، تجهیزات و نیروهای مدیریت شهری اراک برای مقابله با سیل احتمالی و مهار آبگرفتگی در سطح معابر بسیج شده است.
محمد حسین ساده وند افزود: نیروهای خدمات شهری شهرداری در ۲ روز اخیر به صورت آماده باش کامل هستند و از شامگاه دوشنبه تاکنون ۴۵۰نیروی خدمات شهری به کار گرفته شده است .
وی بیان کرد: پنج دستگاه بیل بکهو، پنج دستگاه لودر، ۲۰ دستگاه کامیون، ۳۵ دستگاه خودروی خاور و ۱۰ دستگاه وانت نیسان در سطح شهر اراک مستقر شده و خدمات رسانی دارند.
مدیرامور شهر شهرداری اراک ادامه داد:۵۰۰ گونی شن و ماسه در ۲۴ ساعت گذشته برای نیاز در مواقع اضطراری بسته بندی شده است.
ساده وند اظهار داشت: یک دستگاه بیل زنجیری در کنار پل شهید رحمتی، ابتدای رودخانه کرهرود و یک دستگاه بیل مکانیکی در کنار پل شریعتی اراک تا اطلاع ثانوی مستقر و آماده باش است.
وی عنوان کرد: ۲ ایستگاه آتش نشانی اراک نیز از شب گذشته تاکنون در پل شریعتی اراک مستقر هستند و به صورت مستمر زباله های مسیر این رودخانه را جمع آوری می کنند که در موجب آبگرفتگی نشود.
مدیر امور شهر شهرداری اراک اضافه کرد: تاکنون به غیر از ۲ مورد آبگرفتگی در شهرک مشاور و منطقه ای از سنجان مورد خاصی در کلانشهر اراک رخ نداده و این مسیرها نیز در کوتاه ترین زمان ممکن بازگشایی شده است.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات