اقدامات امور آب شهریار در جهت مقابله با سیلاب های احتمالی

سرپرست امور آب شهریار گفت: این امور در جهت مقابله با سیلاب های احتمالی و کنترل اوضاع طی دو روز گذشته در مسیر و امتداد جریان آب و محل های مربوطه حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، " غلامعلی بیدختی" با بیان این مطلب اظهار کرد: طی بازدید مشترک نمایندگان امور منابع آب شهریار، فرماندار و شهردار شهر قدس از محل رودخانه شاهچای  ورودی شهرستان قدس در مورخ ۶ فروردین ماه ۹۸  موارد ایمنی مربوطه،میزان آبگذری ، شدت جریان و امتداد مسیر عبور آب و سایر موارد فنی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این بازدید مقررگردید، عوامل شهرداری و فرمانداری با راهنمایی و نظارت امور آب شهریار حداکثر تا یک ساعت آینده نسبت به استقرار ادوات و تجهیزات بیشتر در محل های مورد نظر که از قبل تجهیز شده بود اقدام تا در صورت لزوم سریعاً وارد عمل شده و اقدامات لازم را معمول نمایند.

بیدختی با بیان اینکه بنرهایی با مضمون هشدار و تحذیر در خصوص رعایت  موارد ایمنی در محل های تعیین شده نیز نصب گردید، خاطر نشان کرد:  به منظور کنترل اوضاع، چندین اکیپ ازعوامل و کارشناسان این امور به صورت مستمر در مسیر و امتداد جریان آب و محل های مربوطه حضور دارند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات