واگذاری خدمات آب و فاضلاب خراسان شمالی به بخش عمومی

واگذاری خدمات آب و فاضلاب خراسان شمالی به بخش عمومی

www.BanaNews.irطبق تفاهمنامه آب و فاضلاب خراسان شمالی، فناوری و اطلاعات استانداری و دفاتر پیشخوان خدمات دولت، خدماتی که به‌طور مستقیم از طریق شرکت آب و فاضلاب قابل ارائه و عرضه به مردم است از این پس به دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی در سطح استان واگذار می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی با بیان این خبر گفت: در راستای اجرای فصل دوم قانون مدیریت خدمات کشوری و با عنایت به ماده ۲ آیین‌نامه اجرایی دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی و همچنین به منظور همسویی در تحقق دولت الکترونیک در استان خراسان شمالی، این تفاهمنامه منعقد شد.

مهندس سیدابراهیم علوی افزود: واگذاری انشعابات آب و فاضلاب، درخواست توسعه یا ایجاد شبکه آب و فاضلاب، بررسی مجدد قبض آب‌بها و صورتحساب‌های صادره آب و فاضلاب، درخواست آزمایش خرابی کنتور و... از اهم فعالیت‌هایی است که در این تفاهمنامه به پیشخوان دولت واگذار شد.

وی ابراز امیدواری کرد، با انجام این مهم ضمن افزایش رضایت مشترکان، سرعت و کیفیت انجام کار نیز بهبود یافته و در وقت و هزینه رفت‌وآمدهای غیرضروری هم‌استانی‌های عزیز صرفه‌جویی انجام شود.

 

 

    نظرات