لایروبی تمامی کانال‌ها و مسیل‌های شهر تبریز

لایروبی تمامی کانال‌ها و مسیل‌های شهر تبریز

به گزارش شهریار ، همزمان با فرا رسیدن فصل بارندگی و به منظور جلوگیری از بروز سیلاب و آبگرفتگی معابر، تمام کانال‌ها و مسیل های شهر توسط نیروهای خدماتی و اجرایی شهرداری تبریز لایروبی و پاکسازی می شود.

صبح امروز پنج شنبه معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از نحوه لایروبی این کانال‌ها و مسیل‌های شهر تبریز بازدید کردند.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در حاشیه این بازدید در گفتگو با شهریار اظهار داشت: عملیات گسترده خاکبرداری و لایروبی در ۱۰ نقطه از شهر تبریز از اوایل اسفندماه ۹۷ و در قالب طرح استقبال از بهار آغاز شده و هم اکنون نیز درحال انجام است.

محمدرضا قربانیان تبریزی افزود: برای وقوع سیلاب همواره باید آماده بود و با تاکید شهردار تبریز برای لایروبی مسیل های شهر نیروهای خدمات شهری با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات درحال خاکبرداری و لایروبی کانال ها و مسیل های شهر هستند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مسیل های شهر تبریز لایروبی شده است، گفت: هم اکنون نیز ۱۰ اکیپ در شمال، جنوب، شرق و غرب تبریز درحال خاکبرداری، پاکسازی و لایروبی مسیل های تبریز هستند.

قربانیان با اشاره به همت شهرداری تبریز برای لایروبی مسیل های شهر گفت: ۱۶۰ دستگاه کمپرسوری و لودر درحال کار است تا با لایروبی مسیل ها، سیل وارد شهر نشود.

گفتنی است در این بازدید مسئولان و مدیران شهری و استانی از عملیات لایروبی مسیل «لیقوان چایی»، «مهرانه رود» و «بارنج» بازدید کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات