اطلاعیه ستاد مدیریت بحران :آغاز دور دوم بارش ها از روز شنبه

اطلاعیه ستاد مدیریت بحران :آغاز دور دوم بارش ها از روز شنبه

سخنگوی ستاد مدیریت بحران شهرداری مبارکه ضمن قدردانی از مردم و دستگاه های خدمت رسان اعلام کرد مرحله اول بارشها با کمک و همدلی مردم و مسئولین با کمترین خسارت ممکن مدیریت شد.

وی با هشدار نسبت به آغاز دور دوم بارشها از روز شنبه از شهروندان خواست توصیه های ایمنی در خصوص آب گرفتگی را جدی بگیرند.

میثم نصر در رابطه با توصیه‌های ایمنی هنگام مواجه با سیل و آبگرفتگی اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی موجود شهر مبارکه و پیش‌بینی‌ احتمال شدت بارندگی و آبگرفتگی و جاری شدن آب در معابر در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده ، از شهروندان تقاضا می‌کنیم همچون روزهای گذشته نگران نبوده و خونسردی خود را حفظ نمایند.

وی با بیان اینکه شهروندان در صورت نداشتن کار ضروری از منزل خارج نشوند، افزود:  در ساعاتی که احتمال رعد و برق و صاعقه وجود دارد، از قرار گرفتن در ارتفاعات، کنار ساختمان‌های در حال ساخت و سازه‌های فلزی خودداری کنید .

نصر ادامه داد: چون باران‌های شدید ظرف چند دقیقه می‌تواند یک سیلاب را راه‌اندازی کند، از نشستن در بستر رودخانه‌ها خودداری کنید، چراکه فرصت عکس العمل را به شما نخواهد داد، همانگونه که در روزهای گذشته شاهد حوادث تلخ به این صورت در بعضی شهرها بودیم .

وی با تاکید بر اینکه از نشستن در حاشیه رودخانه‌ها و همچنین دره ‌ها و گودال‌ها جدا خودداری شود، تصریح کرد: همچنین از تردد و قدم زدن در کنار مسیل‌ها و کانال‌ها  جدا خودداری گردد و در این مواقع مراقبت کودکان خود باشید و در صورت مشاهده بارندگی شدید حتما خودتان را به یک سرپناه امن برسانید تا اتفاق ناگواری رخ ندهد .

نصر در پایان ضمن تشکر مجدد از شهروندان از آنان درخواست کرد همچون گذشته نیروهای خدوم شهرداری را در خدمت رسانی به هنگام و مطلوب یاری نموده و از انتشار شایعات بی پایه و اساس و نگران کننده خودداری نمایند.همچنین شماره تلفن  ۵۲۴۲۱۱۱۱ جهت انعکاس مشکلات احتمالی در اختیار شهروندان قرار گرفته و اخبار و موارد مورد نیاز از طریق ستاد مدیریت بحران به اطلاع خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات