احداث ۴ کیلومتر سیل بند در حاشیه محله خبینه توسط شهرداری منطقه ۵ اهواز

احداث ۴ کیلومتر سیل بند در حاشیه محله خبینه توسط شهرداری منطقه ۵ اهواز

احداث ۴ کیلومتر سیل بند در حاشیه محله خبینه توسط شهرداری منطقه ۵ در حال انجام است .

به گزارش امور ارتباطات، مدیرمنطقه ۵ گفت: پس از اطلاع از وضعیت جوی استان از طریق اداره  هواشناسی، جلسه ای برگزار و مناطقی که در معرض سیل بوده یا ممکن بود آب از طریق آن وارد شهر شود بررسی و شناسایی شد. در نتیجه با بسیج نیروها و امکانات بطور شبانه روزی عملیات مستحکم کاری سیل بندها و بستن دریچه های فاضلاب سطح حوزه در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار گرفت .

رمضان سواری افزود: محله خبینه و شهرک پیام در محدوده شهرداری منطقه ۵ از مکانهای در معرض خطر سیل  اسا  لذا به منظور جلوگیری از پیشروی آب رودخانه به این محلات ، عملیات احداث حدود ۴کیلومتر سیل بند را اطراف خبینه آغاز کردیم .

وی ادامه داد: عملیات ترمیم و تقویت سیل بند شهرک پیام نیز توسط عوامل خدوم و پرتلاش خدمات شهری منطقه انجام شد ودر جاهایی که نیاز به استحکام کاری بیشتری دارد درحال انجام است  .

سواری عنوان کرد: هم اکنون ۳ دستگاه کمپرسی ، یک دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی برای احداث سیل بند خبینه وارد عمل شده اند .

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: تمام تلاش خود با بسیج نیروها و امکانات برای جلوگیری از بحران سیل به کار برده ایم و امیدواریم طغیان رودخانه بدون ایجاد هرگونه خسارت مالی و جانی برای شهروندان  فروکش کند .

گفتنی است رمضان سواری مدیر منطقه پنج ، صادق شریفی معاون خدمات شهری، جدحاج امور نواحی ، علی چلداوی فرمانده بسیج شهرداری و دیگر مسئولین نواحی خدمات فضای سبز در این عملیات حضور دارند .



لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات