ویزیت بیش از ۶۰۰ نفر میهمان نوروزی توسط اتوبوس سلامت

ویزیت بیش از ۶۰۰ نفر میهمان نوروزی توسط اتوبوس سلامت

به گزارش اداره ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز، احمد سراج معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری از معاینه و رسیدگی به بیش از ۶۰۰ نفر میهمان نوروزی در ایستگاه اتوبوس سلامت خبر داد.

احمد سراج با اعلام خبر فوق گفت: اتوبوس سلامت معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز از ابتدای تعطیلات نوروز و همزمان با اسکان میهمانان نوروزی در محل نمایشگاه بین المللی کار خود را آغاز کرده و تاکنون بیش از ۶۰۰ نفر میهمان نوروزی توسط این ظرفیت مورد رسیدگی و معاینه قرار گرفته اند.

وی در این خصوص ادامه داد: در میان ۶۰۰ نفر ویزیت، ۳۶ کودک مورد معاینه قرار گرفتد. هم چنین ۴۳ نفر از معاینه شوندگان، جهت ادامه درمان به مراکز درمانی فرستاده شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگرچه قبلا ظرفیت اتوبوس سلامت جهت انجام یک سری تست ها از جمله قند و فشار بود، با این حال با توجه به اهمیت رسیدگی هرچه سریع تر و بهتر میهمانان نوروزی به پرستاران و پزشکان زبده جهت طرح بهار علوی ۹۸ استفاده شد.

معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری با تقدیر و تشکر از همه همکارانی که ایام عید را در اتوبوس سلامت مشغول خدمت رسانی به هم وطنان سپری کردند، افزود: به علت ارائه خدمات مناسب و بموقع، شاهد آن بودیم، سایر میهمانان نوروزی اعتماد کاملی به این ظرفیت داشتند. هم چنین برخی مراجعه کنندگان طی صحبت با همکاران مدعی آن بودند، ظرفیت اتوبوس سلامت از نظر تخصص و رسیدگی کیفیت خوبی داشته و نظیر آن را در دیگر ستادهای میهمانان نوروزی کشور ندیده اند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات