۲۵ دستگاه ماشین آلات عمرانی در دوازده  نقطه از سطح شهر سنندج مستقر شدند

۲۵ دستگاه ماشین آلات عمرانی در دوازده نقطه از سطح شهر سنندج مستقر شدند

شهردار سنندج گفت: در راستای رفع آبگرفتگی معابر و براساس شناسایی نقاط پر خطر ۲۵ دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی شامل بیل مکانیکی، بولدوزر، کامیون و گریدر در دوازده نقطه از سطح شهر مستقر شدند.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: ماشن آلات عمرانی در نقاط پرخطر سطح شهر در راستای رفع آبگرفتگی معابر مستقرشدند.

شهردار سنندج اظهار داشت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های شدید باران در هفته جاری تمامی سازمانها و مناطق تابعه این شهرداری  بصورت شبانه روزی مجموعه اقدامات لازم در راستای پیشگیری از سیل و آب گرفتگی معابر را انجام دادند.

مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد: خوشبختانه عملیات پاکسازی و لایه روبی دهانه پل و مسیل های سیلاب با تلاش شبانه روزی در سطح شهر انجام شده است.

وی گفت: در راستای جلو گیری از ورود آب به داخل منازل و برخی معابر بیش از ۱۰۰۰ کیسه شن توسط نیروهای  خدمات شهری تهیه شده و در نقاط پرخطر هم تعبیه شده است.

مهندس صیدی افزود: شهرداری مناطق و نواحی اخطار های کتبی را به مالکان منازل مناطقی که در مسیر سیلاب و بستر رودخانه قرار دارند را تحویل داده است.

وی گفت: در جلسات مختلف نقاطی که بیشترین خطر و احتمال آبگرفتگی دارد را شناسایی و نسبت به تعیین ماشین آلات عمرانی جهت استقرار تعیین شده است.

مهندس صیدی از استقرار ۲۵ دستگاه ماشین آلات عمرانی در دوازده نقطه از سطح شهر خبر داد و گفت: این ماشین آلات از امروز تا روز ۱۳ فروردین در ستادهای تعیین شده مستقر می شوند.

وی گفت: این ماشین آلات در مسیرهای بلوار آزدگان، پارک کودک، بلوار ۲۴ متری دگایران، میدان جهاد، پارک محمدی، میدان نبوت، ناحیه منفصل شهری ننله، ناسیر و حسن آباد، شهرک ساحلی، شهرک بهاران بلوار ساحلی و بلوار دکتر حسینی مستقر شدند.

شهردار سنندج به شهروندان توصیه نمود  در راستای کاهش حوادث و همچنین تسریع در امداد  رسانی در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری از تردد های غیرضروری در سطح شهر خوداری نمایند.

وی ابراز امیدواری نمود: با تلاش کارگران خدوم و زحمتکش خدمات شهری و اقدامات و تمهیدات صورت گرفته شاهد کمترین آبگرفتگی و حادثه در سطح شهر باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات