بوستان‌های کرمان مهیای حضور طبیعت گردان در روز طبیعت هستند

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان خبر داد:
بوستان‌های کرمان مهیای حضور طبیعت گردان در روز طبیعت
اهدا پاکت زباله در قبال دریافت سبزه و زباله خشک در ورودی های شهر
تشکیل ستاد روز طبیعت در شهرداری کرمان

معاون خدمات شهری شهردار کرمان، از آماده بودن بوستان‌های سطح شهر برای حضور طبیعت دوستان در روز سیزده فروردین (روز طبیعت) خبر داد.
به گزارش کرمان آنلاین، مهدی نیکویی در حاشیه‌ی برگزاری این نشست گفت: ستاد روز طبیعت در شهرداری کرمان تشکیل و تدابیر لازم برای این روز به منظور تامین رفاه حال مردم اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه کلیه پارک های شهر کرمان در روز طبیعت پذیرای مسافران و شهروندان خواهند بود، اظهار کرد: پارک‌های بزرگ شهر کرمان مانند پردیسان قائم، پارک شهید باهنر (جنگلی)، شورا، مادر، شهید مطهری و پارک شهید نیز با توجه به استقبال مردم در سال های گذشته از این بوستان ها، به طور ویژه آماده سازی شده است.
وی گفت: برای رفاه حال مردم در بوستان های بزرگ، تانکرهای آب غیرآشامیدنی نیز در آنها مستقر خواهد شد .
معاون خدمات شهری شهردارکرمان ادامه داد: خوشبختانه با توجه به اینکه در ادوار گذشته به تناسب نیاز در این بوستان‌ها سرویس بهداشتی ساخته شده است، امسال نیازی به استقرار سرویس بهداشتی سیار در پارک ها وجود ندارد.

وی از آماده کردن بیش از ۱۰ هزار پاکت زباله جهت توزیع در ورودی های شهر کرمان و بین خانواده های مستقر در پارک های بزرگ و اصلی شهر در روز طبیعت خبر داد و تصریح کرد: نیروهای شهرداری در ورودی‌های شهر از جمله جاده زرند، کوهپایه ، جوپار، ماهان، شرف آباد و بولوار حجاج در قبال دریافت سبزه عید و زباله خشک، پاکت زباله اهدا می کنند.
وی ادامه داد: کامیون حمل زباله در مجموعه پردیسان قائم مستقر خواهد شد و در ساعات پایانی روز طبیعت، پاکت های زباله مردم را تحویل خواهد گرفت.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: خودروها و اکیپ های موتوری آتش‌نشانی نیز در روز طبیعت با هماهنگی انجام شده در محل های خاص و مورد نظر مستقر خواهند شد و گشت موتوری آتش نشانی نیز در سطح شهر و کلیه بوستان ها حضور خواهد داشت.
وی هم چنین از استقرار خودروی لجن کش سازمان مدیریت پسماند در مجموعه جنگل قائم خبر داد.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان اظهار کرد: پاکسازی بوستان های بزرگ شهر کرمان در روز ۱۴ فروردین نیز در دستور کار مناطق چهار گانه شهرداری کرمان قرار دارد.

نجمه ابراهیمی نژاد

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۱۳bedarkerman.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات