تشکیل جلسه مدیریت بحران و مقابله با سیل در شرکت آب منطقه ای...

جلسه مدیریت بحران و مقابله با سیل با حضور مدیرعامل و اعضا پیش از ظهر جمعه نهم فروردین ماه در شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی در این جلسه که حدود سه ساعت ادامه داشت، ضرورت آمادگی کلیه واحدهای ستادی و شهرستانی و اطلاع‌رسانی به مردم برای مواجهه صحیح با سیلاب و آبگرفتگی را مورد تاکید قرار داد.

مهندس یوسف غفارزاده همچنین با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی جزو سه استان حادثه‌خیز کشور است ، لزوم مدیریت منابع آب و اتخاذ تدابیر ویژه‌ برای جلوگیری از خسارات احتمالی یادآور شد و افزود : در برخی مسیلهای شهر تبریز نگرانی هایی در موقع بارش وجود دارد که در بازدید اخیر استاندار محترم از این مسیلها دستورات لازم توسط ایشان به خصوص به شهرداری تبریز مبنی بر جلوگیری از انسداد خیابان های در معرض خطر و لایروبی کانال های آب داخل شهر صادر شد.

مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم هماهنگی بین آب منطقه ای استان و شهرداریها ، عوامل طرح های عمرانی و ارتباط با کمیته مدیریت بحران شهرستان ها بر آمادگی همه جانبه واحدهای ستادی این شهرستان تاکید کرد.

اطلاع رسانی گسترده از سطح شهر ، پرهیز از تردد در مسیل های رودخانه ها و زیرگذر ها، رصد و پایش مستمر بارش رود خانه ها توسط متصدیان مطالعات از جمله موضوعات دیگری بود که در این جلسه مطرح شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات