ویژه برنامه گرامیداشت روز جمهوری اسلامی در فرهنگ سرای بزرگ الغدیر برگزار شد

ویژه برنامه گرامیداشت روز جمهوری اسلامی در فرهنگ سرای بزرگ الغدیر برگزار شد

به گزارش شهریار به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای الغدیر، در راستای بازخوانی آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، آگاهی‌بخشی به نسل جوان درباره ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین خانواده ها، ویژه برنامه گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران در میان استقبال گسترده شهروندان در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد.

اجرای موسیقی پاپ توسط علی تنها، نمایش طنز توسط گروه هنری موج هنرباران و برگزاری مسابقه از بخش‌های مختلف این مراسم بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در این مراسم با اشاره به اهمیت روز جمهوری اسلامی در تقویم ایران اسلامی، گفت: این روز نماد اقتدار و عزت مردم کشور است که با رای ۹۸/۲ درصدی خود نمونه بارزی از ایفای  نقش مردم در تعیین حکومت تجلی یافت که در هیچ کجای دنیا نظیر آن را سراغ نداریم.

حجت الاسلام احمد حمیدی افزود: دوازده فروردین ۱۳۵۸ روز با عظمتی برای مردم ایران است که با پیروی از رهنمودهای امام راحل(ره) و با حضور حداکثری خود، ساختار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور را تغییر داده و با استقرار حکومت اسلامی، رژیم پهلوی را به زباله دان تاریخ سپردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم اتحاد و پیروی از ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون حفظ استقلال و آزادی هزینه‌هایی برای مردم کشور در برداشته است که می توان به طراحی توطئه‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، ترور شخیصت‌های سیاسی، تحریم اقتصادی و درنهایت ایجاد موانع و دشمنی در دست یابی به فناوری صلح آمیزهسته‌ای توسط دشمنان قسم خورده این مرز و بوم اشاره کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز ادامه داد: مردم فهیم ایران با حفظ اتحاد، همبستگی، تبعیت از رهبری و آرمان های امام خمینی(ره) در برابر تمامی این توطئه ها با موفقیت ایستادگی کرده اند.

حجت الاسلام احمد حمیدی گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) با حرکت ابراهیمی خود و پایه گذاری حکومت اسلامی دنیا را متوجه اسلام و مکتب ناب تشیع کرد که با پایمردی و رشادت های رزمندگان اسلام آن نهال نوپا اکنون تبدیل به درخت تناوری شده است.

گفتنی است، ویژه برنامه گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی با حضور قربانی معاون هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی و جمعی از شهروندان تبریزی برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات