استاندار زنجان در یازدهمین روز از فروردین سال ۹۸ در شرکت آب منطقه...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، دکتر حقیقی استاندار زنجان و هیئت همراه در این شرکت حضور یافته و ضمن دیدار و گفت‌گوی صمیمی با مهندس رضاپور در جریان وضعیت بارندگی و سدهای استان زنجان و اقدامات انجام‌گرفته برای پیشگیری از خسارت‌های احتمالی وقوع سیل قرار گرفتند.

در این بازدید که در یازدهم فروردین ماه ۱۳۹۸ صورت گرفت، مهندس رضاپور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گزارشی از وضعیت سدهای استان و وضعیت بارندگی ها و اقدامات پیشگیرانه ارائه نمود.

مدیر عامل شرکت اظهار داشت: در حال حاضر ۳۵ سد بزرگ و کوچک در استان وجود دارد که از این تعداد، متولی ساخت ۵ سد بزرگ، شرکت آب منطقه ای و ۳۰ سد کوچک، جهاد کشاورزی و منایع طبیعی استان می باشد، ضمن اینکه شرکت آب منطقه ای، مسئولیت ساخت سه سد بزرگ دیگر را به عهده دارد.

وی تاکید کرد: در چند روز گذشته به یاری همکاران شرکت از تمام سدهای استان بازدید و نواقص بصورت کتبی گزارش شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان گفت: در حال حاضر نزدیک به ۴۵ درصد از حجم مخزن سد تهم، ۵۲ درصد از حجم مخزن سد گلابر و ۲۰ درصد از حجم مخزن سد تالوار پرشده است که جای نگرانی از بروز خطرات احتمالی آن وجود ندارد.

رضاپور اظهار داشت: در تمامی شهرستان ها همکاران شرکت در حالت آماده باش بوده و حتی نمایندگان کارفرما، پیمانکار و مشاوران نیز در تمامی سدها مستقر شده اند.

در پایان، دکتر حقیقی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته ضمن تشریح کلیه نکات ایمنی رعایت شده در سطح استان جهت مواجهه با خطرات احتمالی و بروز سیل، هدف از این حضور را بیان خسته نباشید به کلیه همکاران شرکت در انجام وظایفشان عنوان نمود .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات