رفع قطعی آب آشامدینی ۷روستا مراوه تپه /اعزام ۴۰۷ تانکر سیار به روستاهای فاقد آب

رفع قطعی آب آشامدینی ۷روستا مراوه تپه /اعزام ۴۰۷ تانکر سیار به روستاهای فاقد آب

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از رفع قطعی آب ۷ روستا در شهرستان مراوه تپه خبر داد و گفت: با این اقدام ۵۶۰۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان بهزاد هرمزی با اعلام خبر فوق، افزود: بخشی از خط انتقال مجتمع های آبرسانی روستایی شهرستان مراوه تپه در سیل ۲ روز گذشته تخریب شده بود که با تلاش اکیپ مدیریت آبفار این شهرستان در ساعات ابتدایی صبح امروز برطرف گردید.

وی ادامه داد: قطعی آب این روستاها در اثر سیل و رانش زمین رخ داده بود که در کمتر از ۲۴ ساعت این مشکل رفع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از فعالیت ۲۳ تانکر سیار در روستاهای فاقد آب حادثه دیده خبر داد و گفت: از ابتدای وقوع سیل در استان تاکنون ۴۰۷ سرویس بالغ بر ۴۸۸۴ مترمکعب توسط ناوگان آبرسانی سیار به روستاهای فاقد آب، آبرسانی شده است.

به گفته وی، شرکت آبفار استان در راستای کنترل کیفیت آب شرب مناطق آسیب دیده با اعزام یک دستگاه آزمایشگاه سیار نسبت به پایش کیفی منابع تامین و تاسیسات آبرسانی اقدام نموده است .

وی در خاتمه یادآورشد: علاوه بر این، اکیپ های کنترل کیفیت با برپایی چادرهایی مشترک با شبکه بهداشت شهرستان های آسیب دیده برای رصد کیفیت آب توزیعی توسط تانکرهای سیار، برابر الزامات کیفی و بارنامه های بهداشتی در شهرستان ها مستقر هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات