بیانیه و فراخوان مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی به بهانه روز طبیعت

بیانیه و فراخوان مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی به بهانه روز طبیعت


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در آستانه روز" آشتی با طبیعت"،بیانیه ای را منتشر کرد و مردم را به پیوستن به پویش ملی دوباره"نه به زباله" دعوت کرد.

دراین فراخوان آمده است:
بهار یکى از باشکوهترین جلوه هاى رحمانى در جهان هستى است که مى توان با تماشاى آن راهى به سوى خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست.

نخستین روزهای بهار که طبیعت مسیر حیات و رویش را پیش می گیرد بهانه ای است براى پناه بردن به دامن طبیعت سرسبز و فرصتی برای تعمق و تامل در اسرار آفرینش.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن روز دوازدهم فروردین ماه جلوه اقتدار و افتخار و غرور آمیز اتحاد ایرانیان ،به پیشواز سیزدهم فروردین ماه، آخرین روز از نوروز ، از مجاوران و زائران شریف حرم مطهر رضوی و عموم مسافران و گردشگرانی که  دیار زیبای امام هشتم را برای گذران اوقات خوش نوروز برگزیده اند، میخواهم با پیوستن به پویش ملی دوباره"نه به زباله"  جشن بدرقه نوروز را در روز طبیعت با زمینی سر سبز و عاری از هرگونه زباله، خاطره ساز کنند و طبیعت مداری و احترام به زمین را با حفظ محیط زیست سرزمین مقدس رضوی آنگونه که سزاوار میزبانی حضرت ضامن آهو است به نمایش بگذارند.

به امید اینکه همگام با یکدیگر به تٲسی از آقا علی ابن موسی الرضا (ع) _طبیعت دوست  بوده و آنگونه که خورشید بی دریغ بر همگان می تابد ، بکوشیم ثروت عظیم خدادادی این سرزمین از آن همگان باشد.

تورج همتی
۱۲فروردین ماه ۱۳۹۸

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوى

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوى

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات