پیام مشترک شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر به مناسبت ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی

پیام مشترک شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر به مناسبت ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی

در این پیام آمده:
دوازدهمین روز بهار، مژده سرزمینی مستقل برای مردمانی اندیشمند و بزرگ است؛ مردمانی که در توفان ها و صاعقه ها، دست در دست یکدیگر، تنها به استقلال وطن می اندیشند. روزی مبارک و مقدس که دهانی به وسعت ایران، با فریادی رعدآسا و پرطنین جمهوری اسلامی را آری گفت.
روزی که در آن ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی با همراهی پیر و جوان و با تکیه بر آموزه های دین مبین اسلام و رهبری های داهیانه معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) ، منافع سلطه گران دنیا را دگرگون نمود و با انتخابی سرنوشت ساز، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تثبیت بخشید و الگویی جامع و کارآمد را به جهانیان ارائه کرد.
تابندگی اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی و محبوبیت روز افزون آن، که با عنایات حق تعالی و پایداری و پایمردی ملت ایران و تدبیر و بصیرت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت  آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در ادوار مختلف حاصل شد، حقیقت انکار ناپذیری است که امروز بیش از هر زمان دیگری مورد اعتراف دشمنان واقع گردیده و نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخته است.
بدین وسیله ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین، این روز سرنوشت ساز را به عموم ملت مسلمان، شجاع و همیشه در صحنه ایران خصوصاً همشهریان شاهین شهری تبریک عرض نموده، موفقیت همگان را در راستای آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات