امانتداران طبیعت سالم برای نسل های آینده باشیم

امانتداران طبیعت سالم برای نسل های آینده باشیم

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت:
امانتداران طبیعت سالم برای نسل های آینده باشیم
امانتداران طبیعت سالم برای نسل های آینده باشیم
رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت گفت: باید امانتداران خوبی در حفظ طبیعت سالم برای نسل های آینده باشیم.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت فاطمه شیرزاد با گرامی داشت سیزدهم فروردین مصادف با روز طبیعت اظهار کرد: همه ساله در سیزدهم فروردین مصادف با روز طبیعت مردم ایران زمین به واسطه پاسداشت سنت های قدیمی و سیزده بدر به دامان طبیعت پناه می برند.
وی با بیان اینکه متاسفانه در برخی مواقع شاهد انجام برخی از بی مبالاتی ها در این روز در دامان طبیعت هستیم افزود: شکستن شاخه های درختان، پرتاب زباله داخل جنگل و رودخانه و ... از جمله اقدامات ناشایستی است که در این روز توسط برخی از افراد انجام و موجب آسیب رساندن به طبیعت سالم می شود.
شیرزاد با تاکید بر اینکه میراث داران خوبی برای آیندگان باشیم گفت: طبیعت سالم و سرسبز از جمله مواهب الهی بوده و تمامی انسان ها باید در حفظ آن تلاش کرده تا این نعمت بزرگ الهی برای نسل های آینده حفظ شود.
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت بیان کرد: از تمامی افرادی که در این روز به دامان طبیعت می روند تقاضا داریم از انجام اقداماتی که موجب آسیب رساندن به این مواهب الهی می شود خودداری کنند.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات