پیام تبریک شهردار ساری به مناسبت سالروز بعثت حضرت رسول اکرم(ص) و روز جمهوری اسلامی

پیام تبریک شهردار ساری به مناسبت سالروز بعثت حضرت رسول اکرم(ص) و روز جمهوری اسلامی

هوالمحبوب

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد                     دل رمیده ما را انیس و مونس شد

نگار من که مکتب نرفت و خط ننوشت                   به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد

مبعث، روز تکوین آیه‏ های رسالت است؛ روز تجلّی رحمت الهی، عید آغاز رسالت ختم نبوت و ظهور ارزش ها در صحنه حیات بشریت؛ و سلام بر پیامبر رحمت؛ سفیر هدایت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) که بعثتش آغاز و جلوهای زیبا از حکومت صالحان و بشارت مظلومان وحق پرستان شد.

آن هنگام که رسول اکرم(ص)، از سوی خداوند متعال به پیامبری برگزیده شد، خردگرایی و معنویت بر خرافه گرایی و جهل برتری یافت و بشریت از بند اسارت نفسانیات به درآمد چراکه مبعث هنگامه بلوغ کرامت و نقطه پایانی بر شرک و خرافه و بت پرستی است.

به تورّق تقویم، این مناسبت با سالروز تثبیت نظام جمهوری اسلامی قرین شده است. دوازدهم فروردین، روز تجلی اراده مردمی است که با رهبری خردمندانه معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ، نهضت انقلاب اسلامی به نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد. بی تردید، این نعمت الهی، ثمره خون های پاک شهیدان انقلاب و مبارزات و ایستادگی مردم در تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی می باشد.

اینجانب، فرارسیدن عیدسعیدمبعث که یادآور تجلی نورالهی بر وجود منوّر سیدکائنات، حضرت محمد مصطفی (ص) است را با پاسداشت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی را تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال "رونق تولید" نام گذاری شده است، برای ایران اسلامی، سرفرازی و برای ایرانی، عزّت و برای مازندرانی ها، خاصّه ساروی های عزیز، بهروزی مسئلت دارم.

مهدی عبوری

شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات