آماده‌باش ۹۵ اکیپ عملیاتی برق در سطح استان همدان

آماده‌باش ۹۵ اکیپ عملیاتی برق در سطح استان همدان

به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمدمهدی شهیدی" با اشاره به بارش برف و باران در استان همدان اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی، تمام نیروهای شرکت در حال آماده‌باش کامل هستند .
وی تصریح کرد: در حال حاضر در مناطق شهری هیچگونه مشکلی وجود ندارد و تمامی مناطق به‌طور کامل برق‌دار است .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به وضعیت برق روستاها ادامه داد: در حال حاضر ۶۴ روستا در سطح استان بی‌برق است که اکیپ‌های عملیاتی بلافاصله وارد عمل شده و در حال رفع مشکل آنها هستند .
شهیدی یادآور شد: در حال حاضر برق ۵ روستا در همدان، ۲۵ روستا در بهار، ۳ روستا در تویسرکان، ۱۴ روستا در نهاوند، ۸ روستا در ملایر، ۴ روستا در اسدآباد، ۲ روستا در کبودرآهنگ و ۳ روستا در فامنین قطع است که امیدواریم با تلاش و همت نیروها قبل از تاریکی هوا تعداد قابل توجهی از روستاها برق‌دار شوند .
وی خاطرنشان کرد: تا صبح امروز در شهرستان بهار مشکلی وجود نداشت، اما با توجه به شدت بارش و کولاک در مناطق روستایی تعدادی از فیدرها دچار مشکل شدند که نیروهای عملیاتی با برنامه‌ریزی دقیق و تقسیم کار در حال رفع آن هستند .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی نیروی برق استان همدان ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی مردم ابراز داشت: از هم‌استانی‌های عزیز درخواست می‌شود در صورت مشاهده مشکل در تاسیسات برق آن را به سامانه تلفنی ۱۲۱ اطلاع دهند. لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات