قطعی برق ۱۰۹ روستای استان همدان در پی بارش برف و باران

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی با اشاره به شدت بارش برف و باران در استان همدان اظهار داشت: با شروع بارندگی از ساعت ۱۰ صبح ۱۱ فروردین ماه با توجه به فراخوانی قبلی مدیران اجرایی و کشیک، بهرهبرداران و همکاران ستادی تمام نیروها در آماده باش کامل بودند.

وی افزود: از ساعت ۱:۳۰ صبح امروز با شروع بارش برف سنگین در استان تمام همکاران در ستاد و بخش های اجرایی و اتفاقات عملیات نسبت به برنامه ریزی و اعزام اکیپ ها برای رفع مشکلات حادث شده اقدام کردند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در حال حاضر تعداد ۱۰ خط ۲۰ کیلوولت در سراسر استان قطع است که بیشترین مشکل مربوط به شهرستان های نهاوند و ملایر بوده و بخش هایی نیز مربوط به شهرستان همدان است.

وی با بیان اینکه ۷۰ اکیپ عملیاتی در سراسر استان مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: تاکنون ۱۰۹ روستا در سطح استان دارای قطعی برق است.

جمشیدی عنوان کرد: با توجه به آمادگی کامل نیروها، همکاران در حال خدمت رسانی بوده و با مساعد شدن شرایط جوی تامین برق روستاها نیز با سرعت انجام می شود.

وی ابراز داشت: عمده علت قطعی برق در این روستاها بارش برف سنگین، شکستن درختان و آب گرفتگی و کج شدن تیرهای برق است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت بحران در محل شرکت توزیع برق استان تشکیل شده و بلافاصله تصمیمات به لایه های اجرایی و پشتیبانی منتقل و اجرا می شود.

وی تاکید کرد: از همشهریان عزیز می خواهیم در صورت مشاهده سیم بریدگی، کجی تیر برق و آب گرفتگی تاسیسات برق سریع با ۱۲۱ سامانه حوادث برق استان تماس گرفته و اطلاع دهند.

انتهای پیام/

EndFragment


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات