سریال «روزهای بی‌قراری ۲» با سفارش و مشارکت شهرداری تبریز به‌ روی آنتن می‌رود

سریال «روزهای بی‌قراری ۲» با سفارش و مشارکت شهرداری تبریز به‌ روی آنتن می‌رود

به گزارش شهریار ، ایرج شهین‌باهر با اعلام این خبر گفت: سریال روزهای بی‌قراری ۲ با سفارش و  مشارکت شهرداری تبریز توسط  صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تولید شده است.

وی اضافه کرد: این سریال در ۳۰قسمت ۴۰دقیقه‌ای آماده پخش است و از شنبه هفته آینده، ۱۷فروردین هرشب راس ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

شهردار تبریز ادامه داد: هدف از سفارش تولید و مشارکت در ساخت سریال روزهای بی قراری ۲ معرفی هرچه بیشتر شهر تبریز است و بسیاری از قسمت های این سریال در اماکن تاریخی و دیدنی و عمومی شهر تبریز تصویربرداری شده است.

فصل دوم سریال «روزهای بی قراری» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی در تبریز ضبط شده است.

فصل اول این سریال سال ۱۳۹۵ به سفارش معاونت سیمای استان‌ها تولید و پخش شده بود و فصل دوم که ادامه داستان فصل اول و در واقع ادامه داستان زندگی ساراست که این نقش را سارا صوفیانی بازی می کند.

داستان این سریال، از این قرار است که سارا در پی یافتن هویت واقعی خود عازم تبریز می شود و فرش تبریز که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد تنها نشانه او برای یافتن گذشته خود است؛ داستان سریال از شهر مشهد شروع می شود اما بخش عمده آن در شهر تبریز ادامه پیدا می کند.

در این سریال بازیگرانی چون سارا صوفیانی، افسانه بایگان، حمیدرضا آذرنگ، مجید واشقانی، سعید نیک‌پور، کاظم هژیرآزاد، صفا آقاجانی، امیر حق‌بر، مهتاج نجومی، صدیق شریف به همراه جمعی از بازیگران بومی مشهد و تبریز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات