اقدامات مجموعه شهرداری در راستای رفع آبگرفتگی

اقدامات مجموعه شهرداری در راستای رفع آبگرفتگی

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، تلاش بی وقفه نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی شهرداری اراک در معابر و خیابان های سطح شهر و رفع آبگرفتگی و امدادرسانی به شهروندان در پی بارش رحمت الهی به صورت مستمر انجام شد، همچنین تلاش ۲۴ ساعته نیروهای خدوم شهرداری اراک برای ایجاد خط لوله انتقال بندخاکی ،رفع آبگرفتگی و ایجاد کانال هدایت و کنترل آب سرریز شده از سد مودر - جاده مرزیجران صورت گرفت.
گفتنی است ادوات و تجهیزات اعم از لودر،گریدر،بیل بکهو و سایروسایل مورد نیاز جهت ارایه خدمات، به صورت شبانه روزی آمادگی کامل را جهت امداد رسانی و ارائه خدمات دارند.
با توجه به گزارش ساکنین جاده مرزیجران مبنی بر آب گرفتگی این جاده، نیروهای اجرایی شهرداری اراک به همراه تجهیزات ،به این محور اعزام شدند.
جهت رفع آبگرفتگی این محور ۱ دستگاه لودر،۱ دستگاه گریدر ،۱ دستگاه بیل مکانیکی و ۱۰ دستگاه کمپرسی فعال بودند و هچنین تخلیه ۲۰ سرویس مخلوط جهت هدایت و کنترل آب سرازیر شده، انجام شد.
لازم به ذکر است، این عملیات با تلاش چندین ساعته نیروهای پرتلاش شهرداری اراک پایان یافت و مشکل بوجود آمده در این منطقه رفع گردید. :
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات