بهترین نمایش خود را در سیرجان ارائه می کنیم/ شهرداری تبریز از حیث جوانگرایی قهرمان لیگ است

بهترین نمایش خود را در سیرجان ارائه می کنیم/ شهرداری تبریز از حیث جوانگرایی قهرمان لیگ است

حیدر جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار شهریار ، با اعلام مطلب فوق گفت: بازی با گل گهر سیرجان برای تیم شهرداری تبریز اهمیت فراوانی دارد و بچه‌های تیم ما با درک این موقعیت حساس برای ارائه بهترین نمایش خود به میدان می‌روند .

وی ادامه داد: من مصاحبه وینگو بگوویچ را خواندم که گفته بود شهرداری تبریز را پرگل می بریم، البته او بعدا گفته که چنین صحبتی نکرده است. با این حال من و بازیکنانم پاسخ کری خوانی‌های دوستان را نه در رسانه‌ها، بلکه سعی می‌کنیم با عملکرد خوب در زمین مسابقه بدهیم .

جعفری عنوان کرد: ما با روحیه بالا و جنگندگی دنبال کسب نتیجه مطلوب هستیم. گل گهر نیز تیم قدرتمندی است که در صدر جدول قرار دارد و به عنوان میزبان برای برد بازی می‌کند، اما شهرداری تبریز هم حریف دست و پا بسته‌ای نیست .

وی در خصوص انتخاب رضا کرمانشاهی به عنوان داور این دیدار گفت: رضا کرمانشاهی یکی از بهترین و با تجربه‌ترین داوران فعلی فوتبال ایران است و امیدوارم بهترین قضاوت را در سیرجان داشته باشد. برای ایشان و تیم داوری بازی امروز گل گهر و شهرداری تبریز آرزوی موفقیت دارم .

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در ادامه یادآور شد: تیم جوان و کاملا بومی شهرداری تبریز با کمترین هزینه تا به حال نتایج خوبی گرفته و بدون شک در لیگ یک می ماند. بعضی فرافکنی و تخریب ها با هدف به هم زدن تمرکز تیم، هیچ ارزشی نداشته و همه بازیکنان تیم ما یکدل و مصمم هستند تا تنها سهمیه استان آذربایجان شرقی در لیگ یک را حفظ کنند .

وی افزود: ما بالای ۱۰ جوان و پدیده را به لیگ و فوتبال تبریز معرفی کرده ایم که از این حیث تیم ما قهرمان لیگ یک است. در پایان مسابقات لیگ یک، تیم سوم با تیم پانزدهم جدول هیچ تفاوتی ندارد اما تیمی موفق عمل کرده که با کمترین هزینه، جوانان و پدیده های زیادی به فوتبال معرفی کند که از این حیث تیم امسال شهرداری تبریز زبانزد خاص و عام و اهالی فوتبال است .

دیدار تیم های گل گهر سیرجان و شهرداری تبریز از ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات