پیام تقدیر و تشکر شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه  از خدمات نوروزی نیروهای خدوم شهرداری ، نهادها و…

پیام تقدیر و تشکر شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه از خدمات نوروزی نیروهای خدوم شهرداری ، نهادها و…

شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با صدور پیامی  از خدمات نوروزی نیروهای خدوم شهرداری در کنار سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی ۱۳۹۸  قدردانی نمودند.

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه ضمن تبریک مبعث رسول مهربانی‌ها و با قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزنده کلیه مجموعه دست‌اندرکار و پرتلاش امنیتی و انتظامی،سپاه،فرمانداری شهرستان ،اداره میراث فرهنگی ،مجموعه مدیریت شهری ، پرسنل زحمتکش شهرداری، آتش‌نشانی، ستاد مدیریت بحران شهرداری،آموزش‌وپرورش، پلیس راهور،اصحاب رسانه ،اورژانس، هلال‌احمر، کادر پزشکی و درمانی  که با حضور فعال و شبانه‌روزی در آستانه نوروز و پس‌ازآن موجب آسایش و راحتی مردم شریف شهرستان و میهمانان نوروزی را فراهم نمودند، توفیقات روزافزون همگی این عزیزان را از درگاه ایزد منان خواستار شدند.

در این پیام آمده است :

به‌رسم قدرشناسی باید به همه‌کسانی که در نوروز ۱۳۹۸ طعم تعطیلات را نچشیدند و از همراهی در کنار خانواده‌شان گذشتند و باهمت و تلاشی ستودنی به خلق خدا خدمت کردند و از این ماموریت سربلند بیرون آمدند، خدا قوت گفت و همتشان را ارج نهاد.

از تمامی همکارانی که در ایام عید با  زحمات شبانه‌روزی با گل‌آرایی، برپایی المان‌های نوروزی ، زیباسازی شهر ، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و همچنین روز طبیعت به ارائه خدمت به مردم عزیز پرداخته و  با زحمات بی‌شائبه و بی‌دریغ موجب نشاط و شادمانی شهروندان شدند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

در این راستا جا دارد از زحمات معاونت توسعه مدیریت و منابع ،معاونت خدمات شهری, معاونت عمران، مدیران عامل سازمان های فضای سبز ،آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ،بهسازی و نوسازی ،مدیریت حمل و نقل ، اداره حراست،فرهنگی و روابط عمومی، معاونین ، مدیران ،آتش نشانان فداکار ،پرسنل زحمتکش سازمان حمل و نقل و کلیه کارکنان مجموعه مدیریت شهری و تمامی کسانی  که در ایام بارش باران و جلوگیری از سیل‌های احتمالی شبانه‌روز زحمت کشیدند،تقدیر و تشکر نماییم .

مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه ضمن سپاسگزاری از شهروندان صبور و همدل و همچنین تک‌تک پرسنل نهادها و دستگاه‌های اجرایی خدمتگزار در ایام تعطیلات نوروز ۱۳۹۸ از این همکاری و همراهی ارزشمند ابراز خشنودی نموده و برای همگی آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

سید محسن هاشمی - شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده - رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات