پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت فرارسیدن عید سعید مبعث

پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت فرارسیدن عید سعید مبعث

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هفتم رجب سالروز بعثت فخر کائنات، آخرین پیام آور خدا و پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) است.

در حقیقت بعثت روز برکت و رهایی انسان از ظلمت، سرگردانی و جهل و لحظه ظهور آزادی انسان است.

روزی که خداوند یکتا نعمت بعثت را بر آخرین فرستاده خویش، گنجینه اسرار الهی ارزانی داشت و آن را وسیله‌ای برای هدایت انسان از ظلمات و تاریکی به سوی نور قرار داد.

در موسم زیبای بعثت و آغاز بارش آیات رحمانی با بیان زیبای «اقرا باسم ربک» زمین مرکز ثقل آفرینش شد و محمد(ص) بزرگترین معجزه عالم هستی و مقدمه‌ای برای سعادت بشری گردید.

عید مبعث حادثه بزرگ تاریخ اسلام است، عید نزول قرآن که باعث ایجاد تحول و ایجاد تمدنی عظیم شد و سرنوشت دین اسلام را مشخص کرد.

بعثت روز تکوین آیه‏ های رسالت است، روز تجلّی رحمت الهی، عید آغاز رسالت ختم نبوت و ظهور ارزش ها در صحنه حیات بشریت ؛ و سلام بر پیامبر رحمت ؛ سفیر هدایت ، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی ( ص ) که بعثتش آغاز و جلوهای زیبا از حکومت صالحان و بشارت مظلومان وحق پرستان شد.

امروز جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام با انقلابی که با هدایت و سکان دارای رهبری تربیت یافته در مکتب پیامبر(ص) ، به وقوع پیوست و متولد شد ، در جهت حفظ و ارتقاء ارزش ها با دشمنان انسانیت و همه ستمگران جهان مبارزه می کند و رهبر معظم انقلاب به عنوان نائب بر حق امام عصر (عج) پرچمدار ترویج آموزه های بعثت و آشنایی بشریت با این مبانی الهی است.

اینجانبان فرارسیدن عید سعید و بزرگ مبعث، یادآور تجلی نور الهی بر وجود منور سید کائنات، حضرت محمد مصطفی(ص) را به همه مسلمانان و پیروان راستین نبوت در سرتاسر جهان به ویژه مردم قدر شناس ، شریف و شهید پرور شهرمبارکه تبریک عرض نموده، به یمن و برکت این روز شریف، عزت، سربلندی ، همدلی ، عظمت ، پیروزی و سرافرازی روزافزون اسلام و مسلمین را از درگاه ایزد منان مسالت می نماییم.

امید آنکه بتوانیم در صراط نورانی نبوی و در راستای پیام جاویدان رسالت خدمتگزاری راستین برای شما خوبان باشیم و با خدمت هر چه بیشتر، صاحب شریعت را از خود راضی نماییم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات