تیم امدادی شهرداری اصفهان در خرم‌آباد خوش درخشیدند

تیم امدادی شهرداری اصفهان در خرم‌آباد خوش درخشیدند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: اکیپ اعزامی نیروهای آتش‌نشان و خدمات شهری شهرداری اصفهان برای کمک به مناطق سیل زده خرم آباد در انجام ماموریت خوش درخشیدند و عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشتند.

محسن گلابی اظهار کرد: دو اکیپ آتش‌نشانی در زیرگذرهای اصلی شهر خرم آباد مستقر و اولویت فعالیت آنها تخلیه آب زیرگذرها بود که با موفقیت آب سه زیرگذر این شهر تخلیه شد.

وی افزود: تا کنون بیش از ۴۵۰ باب منزل مسکونی شهر خرم‌آباد از آب تخلیه شده و مردم به منازل خود راه پیدا کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مسئولان و مردم شهر خرم آباد از عملکرد تیم اعزامی شهرداری اصفهان نهایت رضایت و تشکر را داشتند.

وی با بیان اینکه اکیپ های ترابری شهرداری اصفهان اعم از لودر، کامیون و تانکرهای آب عملیات‌های عمرانی، لایروبی و خاکریزی را در شهر خرم آباد به اتمام رساندند گفت: در حال حاضر فعالیت اکیپ اعزامی شهرداری اصفهان در شهر خرم آباد پایان یافته و منتظر هستند تا راه‌های مواصلاتی شهرهای «معمولان» و «پلدختر» باز شود تا برای امدادرسانی به این شهرها اعزام شوند.

گلابی به فعالیت شب گذشته نیروهای آتش نشانی در شهر اصفهان اشاره و تصریح کرد: شامگاه چهاردهمین روز از فروردین ماه سال‌جاری توسط مسافران نوروزی در کمپ گردشگری فدک ۶۰ چادر، در ورزشگاه سپاهانشهر، ۳۹ چادر در سالن ورزشی دانشگاه فرهنگ و هنر و ۵۲ چادر برپا شد.

وی افزود: شب گذشته یک گاز پیک نیک از چادر مسافران اسکان یافته در باغ فدک خارج و از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری شد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شب گذشته ۱۳ مورد حادثه در سطح شهر رفع خطر و پنج مورد حریق اطفاء شده است، گفت: شامگاه گذشته در سطح شهر تعداد ۱۰ دستگاه خودروی آتش نشانی مستقر بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات