مقاومت و تلاش منطقه ۳ شهرداری در جلوگیری از ورود آب رودخانه به محلات مسکونی

مقاومت و تلاش منطقه ۳ شهرداری در جلوگیری از ورود آب رودخانه به محلات مسکونی

تلاش منطقه ۳ پس از گذشت یک هفته در احداث سیل بند و جلوگیری از ورود آب رودخانه به محلات مسکونی همجوار با حاشیه ی رودخانه همچنان ادامه دارد .
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳ ، مجتبی یوسفی مدیر منطقه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی عوامل منطقه در یک هفته اخیر با بیان این مطلب گفت: مجموعه عوامل پر تلاش و خستگی ناپذیر این شهرداری در کنار سایر دستگاه های اجرائی شهر همچنان در حال تلاش و مقاومت برای جلوگیری از ورود آب به منازل شهروندان در محدوده منطقه است .
وی گفت: عملیات خاکریزی ، احداث سیل بند و دیواره خاکی و تقویت سیل بندهای احداث شده از هفته گذشته بدون توقف و با پشتکار و جدیت هر چه تمامتر در ساحلی شرقی کارون حد فاصل زیرگذر پل سوم ( پل شهید دقایقی ) تاحاشیه ی کارون در فاز ۳ کوی ملت و خیابان های منتهی به شهرک پاستوریزه در حال انجام و ادامه است .
یوسفی با اشاره به همکاری و تعامل خوب شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ، جهاد نصر و شهرداری بهبهان از روزهای ابتدایی شروع کار این شهرداری در احداث سیل بندها با دراختیار گذاشتن ماشین آلات سنگین برای جا به جایی خاک گفت : حجم بسیار گسترده ای از خاکریزی در نقاط یاد شده توسط عوامل خدمات شهری این منطقه صورت گرفته است که این اقدامات بطور مداوم و روزانه توسط شهردار اهواز ، معاون خدمات شهری ، اعضای شورای شهر رصد و پیگیری میشوند .
وی افزود : هم اکنون در عصر ۱۴ فروردین ماه نیز عوامل این منطقه مشغول به خاکریزی و همچنین استفاده از آهک ریزی در برخی نقاط حساس برای جلوگیری از رطوبت و کاهش درصد تخریب سیل بندهای استفاده شده در ساحلی کارون همجوار با کوی پاستوریزه هستیم و امیدواریم با تلاش همه دستگاه ها شهر و امنیت جانی و مالی شهروندان را حفظ نمائیم .
گفتنی است علاوه بر این اقدامات از روزهای گذشته نیروهای فعال حوزه بسیج این شهرداری نیز در حاشیه رودخانه و نزدیک به محل سیل بندها و محلات مسکونی مستقر و در حالت آماده باش هستند تا در صورت لزوم به امداد رسانی مشغول شوند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات