شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی از هیچ تلاشی دریغ نکرد

شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی از هیچ تلاشی دریغ نکرد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، سیروس پاک فطرت ضمن تمجید از تلاش سایر ارگانها و دستگاههای خدمات رسان در حادثه سیل دروازه قران خاطر نشان کرد: اگرچه در این حادثه دیگر نهادها و نیروهای امدادی همکاری کردند، اما شهرداری و نیروهای شهرداری علاوه بر اینکه میزبان میهمانان نوروزی بودند و باید به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کردند، وظیفه امداد رسانی و رفع مشکلات ناشی از وقوع سیل در مناطق سیل زده را نیز بر عهده داشتند  که این موضوع شرح خدمات شهرداری را دوچندان کرده بود.
سیروس پاک فطرت افزود : با توجه به سرکشی و حضور در مناطق سیل زده شاهد تلاش شبانه روزی نیروهای خدوم شهرداری اعم از کارگران، پاکبانان عزیز و مدیران و مسولان مناطق شهرداری در جهت خدمت رسانی به شهروندان بودم که این تلاشها جای تقدیر و تشکر دارد .
وی خاطر نشان کرد: نیروهای پاکبان و فضای سبز شهرداری، که زحمات اجرایی و پاکسازی به عهده این عزیزان می باشد از ساعات اولیه حادثه در کنار مردم و میهمانان ماندن و به تعبیری نوروز داران بی نوروز بودند که عاشقانه و خالصانه خدمت کردند.
عضو شورای شهر شیرازادامه داد: پاکسازی و خدمت رسانی به محله سعدی همچنان ادامه دارد و شهرداری تا پایان عملیات بهسازی و پاکسازی در کنار مردم این محله خواهد بود تا هیچ اثری از سیل و بارندگی وجود نداشته باشد.
وی ضمن تشکر از تمامی ارگانها و دستگاهها خدمات رسان گفت: در کنار همه تلخی ها همدلی و میهمان نوازی مردم در کنار مسولان در جریان سیل شیراز مثال زدنی بود .
وی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از اقدامات شهرداری منطقه شش در ایام نوروز اظهار داشت: توجه به نیازهای مسافران نوروزی، برنامه ریزی، ایجاد امکانات لازم و اهتمام شبانه روزی عوامل ستاد منطقه شش، زمینه را فراهم کرده بود تا خدمات خوبی در ستاد خدمات سفر این شهرداری به میهمانان نوروزی ارائه شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات