تشکر فرماندار اهواز از تلاش های شهرداری جهت جلوگیری از پیشروی کارون

تشکر فرماندار اهواز از تلاش های شهرداری جهت جلوگیری از پیشروی کارون

عالمی نیسی فرماندار اهواز در جلسه فوق العاده با کتانباف شهردار اهواز، سنواتی, فلسفی و جهانبخشی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و کریمی مدیرعامل شرکت آبفای اهواز از تلاش های همه ارگان ها بویژه شهرداری اهواز در مهار سیلاب های اخیر تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش سایت شهرداری اهواز، در این نشست که عالیپور معاون خدمات شهری و مدیران مناطق هشتگانه نیز حضور داشتند، فرماندار شهرستان اهواز با اشاره به اقدامات انجام شده جهت مقابله با پیشروی رودخانه کارون به دلیل رهاسازی آب سدها در بالا دست اذعان کرد: با توجه به اهمیت کلانشهر اهواز از جنبه های مختلف، لازم بود که تمهیدات ویژه ای برای حفاظت از اهواز در برابر سیلاب ها پیش بینی شود. از این رو ستاد ویژه اهواز با اختیارات تام در حد شورای تامین تشکیل شد به طوریکه تصمیمات این شورا به مثابه تصمیمات شورای تامین است.
جمال عالمی نیسی با بیان اینکه وظیفه شرعی و قانونی ما حفاظت از جان و مال مردم در برابر سیلاب است، گفت: اکثر ارگان ها با تمام امکانات خود پای کار آمده اند، و خوشبختانه با اتحاد و همدلی همه مسئولین و مردم تاکنون در اهواز مشکل خاصی مشاهده نشده است و جا دارد از همه عزیزان بویژه مجموعه شهرداری اهواز تشکر و قدردانی کنم.
وی در پایان گوشزد کرد: بنا به پیش بینی ها فعلا تا چند روز آینده سطح آب کارون کمی پایین می آید، اما این به منزله پایان کار نیست، بلکه با توجه به پیش بینی های هواشناسی مجدداً بارش های سنگینی خواهیم داشت. بنابراین فعلا کلیه ارگانها به همراه ماشین آلات و امکانات باید همچون این چند روز پای کار بمانند.
در ادامه شهردار اهواز در سخنانی کوتاه گفت: همه ارگانها و دستگاهها بویژه شهرداری اهواز به صورت شبانه روز در تلاش بوده و هستند تا پیشروی رودخانه کارون را کنترل کنیم. اکنون در حال گذراندن سیلاب از شهر اهواز هستیم و خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی بوجود نیامده است. اگر این سیلاب مدیریت شود مشکل بعدی تبعات ناشی از این سیلاب در زمینه فاضلاب در شهر است که ما آماده هرگونه کمک در این زمینه به شرکت آبفا برای دفع این فاضلاب هستیم.
منصور کتانباف با اشاره به خسارت های وارد شده به زیرساخت های شهر در جریان پیشروی آب کارون اظهار کرد: لازم است گزارشات روزانه شامل گزارش عملکرد، میزان همکاری ارگانها و خسارات وارده به پارک و جاده های ساحلی و... به صورت شفاف و دقیق از سوی مناطق آماده تا به استانداری خوزستان و وزارت کشور اعلام شود.
در ادامه فردوس کریمی مدیرعامل شرکت آبفای اهواز نیز بیان کرد: ما و شهرداری یک خانواده هستیم و هر دو وظایف سنگینی برای خدمات رسانی به مردم داریم. هر چه هماهنگ تر و همدل تر باشیم زودتر با مشکلات فایق خواهیم آمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات