دستگیری متخلفین شکار و صیددر مازندران

دستگیری متخلفین شکار و صیددر مازندران

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران ، در آمل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی سه نفرمتخلف را در حین صید غیرمجاز دستگیر و از این صیادان یک رشته سالیک، ۱۰ رشته دام ماهیگیری ، یک رشته کرفا ، ۲۵۰ قطعه ماهی کشف و ضبط کردند.

درماموریت دیگرماموران یگان حفاظت محیط زیست دشتسر آمل در حین گشت و کنترل درحوزه استحفاظی یک متخلف را حین صید غیرمجاز در رودخانه گرمروددشتسردستگیر و از این صیادیک رشته تور ماهیگیری غیرمجاز کشف وضبط کردند.

درنکا ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهردرحین گشت وکنترل درحوزه استحفاظی با شش شکارچی غیر مجاز مواجهه شدند وپس ازتعقیب وگریز در داخل جنگل  متخلفین متواری گشتند و ماموران لاشه یک راس گرازوحشی  وتعدادی فشنگ ساچمه ای  را کشف  وضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر در  حین بازدید از منزل یک نفرمتخلف در پناهگاه حیات وحش چهاردانگه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق کشف وضبط کردند.

محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست بندپی در حین گشت وکنترل در منطقه جنگلی فیروزجاه کشف و ضبط گردید.ازشکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف وضبط کردند.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست محمودآباد در حین گشت زنی دررودخانه های حوزه استحفاظی موفق به تخریب سه دستگاه سد کلهام و دو تله ماهیگیری و رها سازی چند قطعه ماهی گرفتار در آن شدند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات