بازدید شهردار و عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز از ساحل کارون در حوزه استحفاظی منطقه یک

بازدید شهردار و عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز از ساحل کارون در حوزه استحفاظی منطقه یک

برای مقابله با خطرات سیل اخیر و به منظور اتخاذ تدابیر لازم، شهردار وعضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز از ساحل کارون در حوزه استحفاظی منطقه یک بازدید کردند.
به گزارش اداره اتباطات شهرداری منطقه یک اهواز در حاشیه این بازدید، کتانباف شهردار کلانشهر اهواز ضمن مهم خواندن اقدامات ضربتی شهرداری  در جهت مقابله با نفوذ سیلاب به نقاط حادثه خیز مانند منازل محدوده ساحلی، دستورات لازم جهت ادامه روند عملیات مقابله با سیل را صادر کرد.

در این راستا، باباپور عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز که در این بازدید حضور داشتند، از نزدیک شاهد اقدامات انجام‌گرفته شده‌اند و در جریان امور قرار گرفتند و از تلاشهای شبانه روزی عوامل اجرائی منطقه یک شهرداری اهواز تشکر کردند.

در این بازدید مهراب فلسفی زاده مدیر منطقه یک شهرداری اهواز با بیان اینکه کلیه عوامل این منطقه به صورت شبانه روز در حال ایمن سازی نقاط حساس هستند، گفت: تلاش برای جلوگیری از نفوذ سیلاب در چند نقطه از منطقه به صورت همزمان در حال انجام است و کلیه عوامل به صورت ۲۴ ساعته در محلهای مشخص شده مشغول ایمن سازی ساحل و معابر هستند.

وی افزود: خوشبختانه تا این لحظه هیچ خسارتی به اماکن در محدوده منطقه وارد نشده است و تاکنون تلاشهای کلیه همکاران نتیجه داده و ما امیدواریم تا پایان شرایط فوق العاده بتوانیم بحران را به خوبی مدیریت کنیم.

فلسفی زاده با بیان اینکه منطقه یک شهرداری اهواز به دلیل داشتن ساحل وسیع و همجواری با رودخانه کارون یکی از نقاط مخاطره آمیز کلانشهر اهواز است، که خسارت سیلاب را بالا می برند، گفت: با این وجود سیل بندهای خاکی در چندین لایه احداث شده است و همزمان با بالا آمدن دبی آب زودخانه، باز هم ارتفاع سیل بندها را افزایش خواهیم داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات