خسارت ۳۰ میلیارد ریالی سیل به شبکه توزیع برق اصفهان

خسارت ۳۰ میلیارد ریالی سیل به شبکه توزیع برق اصفهان

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "حمید علاقمندان" اظهار داشت: عمده خسارت‌ها به شبکه‌های برق، پست‌ها و تاسیسات زیر ساختی این شرکت وارد شده و بیشترین میزان خسارت در بخش توزیع در شهرستان فریدونشهر و روستاهای پشت کوه دوم این خطه گزارش شده است.
وی خاطرنشان کرد: به‌غیر از دو روستای پشت‌کوه دوم فریدونشهر همه مناطق خسارت‌دیده گزارش شده در کمتر از شش ساعت برق‌دار و مشکل آنها حل شد.
مدیرعامل توزیع نیروی برق استان اصفهان افزود: تلاش کارکنان شرکت برق سمیرم برای وصل مجدد برق به‌علت تخریب پل ارتباطی به روستا تاکنون نتیجه بخش نبوده است، اما تلاش‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.
شهرستان سمیرم دارای سه دستگاه پست ۲۰/۶۳ کیلو ولت و ۱۱ هزار و ۵۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط و ۹۲۰ دستگاه ترانسفورماتور است. همه ۱۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار دارای برق هستند. سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
سیل تاکنون افزون بر ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به بخش‌های مختلف استان خسارت وارد کرد که این رقم با ادامه بارندگی‌ها در استان افزایش خواهد یافت.
شبکه‌های برق شهرستان چادگان که بر اثر باران شدید و طوفان آسیب دیده بود اصلاح و بازسازی شد. بارندگی و طوفان شدید از ۲ روز گذشته تاکنون موجب آسیب به شبکه‌های برق این شهرستان شده و بیش از ۱۳۰ مورد خاموشی بی‌برنامه در ۶۳ روستای شهرستان چادگان رخ داده است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات