رضایتمندی ۹۸ درصدی مسافران از نظم و امنیت شهر

رضایتمندی ۹۸ درصدی مسافران از نظم و امنیت شهر

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: نظرسنجی‌های انجام شده از مسافران نوروزی نشان داد که ۹۸ درصد آنها از نظم و امنیت در شهر اصفهان رضایت داشته‌اند.

حسن محمدحسینی اظهارکرد: یکی از کمیته‌های فعال در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان کمیته قضایی و انتظامی بود که در خصوص هماهنگی دستگاه‌ها برای افزایش امنیت و انتظام در شهر تلاش کرد.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز پنج ستاد هدایت مسافران نوروزی در پنج نقطه ورودی شهر مستقر و کمیته قضایی و انتظامی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با هماهنگی نیروی انتظامی در این ستادها فعال بود، افزود: نیروهای این کمیته برای حفظ نظم و انضباط شهری در کمپین باغ فدک، مراکز تفریحی اعم از میدان امام‌خمینی، باغ غدیر، ناژوان، صفه، خواجو، منارجنبان و دیگر مراکز گردشگری و میراثی حضور داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد:۸۰ اکیپ فعال کمیته قضایی و انتظامی با نصب تابلوهای راهنمای مسافران و چراغ‌های گردان بر روی خودروها در ایام نوروز در سطح اتوبان‌ها و میادین شهر فعال و راهنمایی و هدایت مسافران را انجام دادند که ماحصل آن افزایش احساس امنیت و رضایت‌مندی مسافران نوروزی بود.

وی خاطرنشان کرد: طبق نظرسنجی انجام شده ۹۸ درصد مسافران نوروزی از نظم و امنیت شهر ابراز رضایت مندی کردند که این آمار باعث دلگرمی اداره کل پیشگیری رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان است.

محمدحسینی گفت: با توجه به افزایش نزولات آسمانی در ایام نوروز، بیشتر مسافران در ورزشگاه‌ها و دیگر مجموعه‌های سرپوشیده اسکان یافتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات