آماده باش کامل نیروها و تجهیزات شهرداری برای مقابله با آبگرفتگی های بارندگی های امروز عصر

آماده باش کامل نیروها و تجهیزات شهرداری برای مقابله با آبگرفتگی های بارندگی های امروز عصر

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای اسلامی شهر چناران، ستاد مدیریت بحران مجموعه مدیریت شهری از امروز همزمان با شروع بارندگی ها کار خود را آغاز خواهد کرد.
در جلسه مدیریت بحران شهرداری که با حضور معاونت های مختلف و ادارات عمران،فضای سبز، روابط عمومی و خدمات شهر در محل دفتر شهردار چناران برگزار شد، مهندس هادی باروئی با تاکید بر آماده باش کلیه نیروها و ماشین آلات شهرداری از تمهیدات لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی ها و خسارت های احتمالی ناشی از بارش های امشب و فردا خبر داد.
وی بیان کرد: در حال حاضر دو دستگاه لودر، پنج دستگاه کمپرسی و یک دستگاه گریدر به همراه یک دستگاه مینی لودر به صورت صد درصد آماده باش قرار دارند.
شهردار چناران با اشاره به میزان بارندگی که از امروز عصر چناران را فرا خواهد گرفت، افزود: طبق اطلاعیه های صادر شده میزان این بارش ها ۴۰ تا ۷۰ میلی متر پیش بینی گردیده است.
مهندس باروئی خاطر نشان ساخت: کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت آبگرفتگی معابر و محیط پیرامون خویش طی تماس با شماره تلفن ۴۶۱۲۲۴۴۲ جهت رفع این آبگرفتگی ها اقدام کنند.
وی از کلیه شهروندان خواست: تا همچون گذشته با مشارکت خوبی که با خادمین خویش در شهرداری دارند، نسبت به مدیریت بهتر آبگرفتگی های ناشی از بارندگی ها اقدام نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات