مهندس مهدلو شهردار زرند در دیدار با اعضاء شورای این شهر: باهمدلی و تلاش مضاعف در جهت خدمت به مردم و شهری توسعه یافته و آباد گام برداشته و  از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .

مهندس مهدلو شهردار زرند در دیدار با اعضاء شورای این شهر: باهمدلی و تلاش مضاعف در جهت خدمت به مردم و شهری توسعه یافته و آباد گام برداشته و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .

مهندس مهدلو شهردار زرند بهمراه معاونین و مدیران خود در اولین جلسه رسمی شورا در سال ۹۸حضور یافت .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس مهدلو شهردار زرند در این نشست ضمن تبریک سال جدید از فعالیتهای انجام گرفته در شهرداری ابراز خرسندی کرد وگفت:در زمانی که اکثر نهادها و ادارات درگیر مشکلات مالی بودند شهرداری زرند با اتکا به توان و دانش نیروهای خود توانست خدمات خوبی را به شهروندان ارائه دهد .

مهندس محمد رضا مهدلو سال جدید را سالی پربارتر برای شهر زرند دانست و تصریح کرد:سخن مقام معظم رهبری در ابتدای امسال نقشه راه ما در نهادی همچون شهرداری خواهد بود.

منتخب شورای شهر زرند بر تحقق اهداف و موضوعات سال جدید تاکید کرد و گفت: باهمدلی و تلاش مضاعف در جهت خدمت به مردم و شهری توسعه یافته و آباد گام برداشته و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .

شهردار زرند به تحقق بودجه ۹۷ شهرداری زرند و نقش کارکنان و کارگران در این امر اشاره کرد و گفت: یکی از خصلتهای خوب نیروهای شهرداری خدمت بی منت و در راستای رفاه حال شهروندان می باشد .

وی با اعلام اینکه سال۹۸ سال سخت تری نسبت به ادوار گذشته می باشد گفت:امیدواریم در سال پیش روی شورای شهر و شهرداری با آینده نگری لازم و هماهنگی بیشتر بتوانیم به اهداف مورد نظر خود در جهت ابادانی ،توسعه ، رفاه و آسایش هرچه بیشتر شهر و شهروندان گام بردارند.

شهردار زرندضمن تقدیر از حمایت های های اعضای شورای شهر گفت: انتظار می رود در سال جدید نیز حمایت های بی دریغ شورای اسلامی شهر همچون گذشته در جهت اجرای پروژه های شهری (عمرانی- خدماتی و فرهنگی)به منظور ارائه خدمات شایسته همراه این نهاد باشد .

مهندس ایرج رحمانی رئیس شورای شهر زرند نیز در این نشست به اقدامات انجام شده شهرداری در سال ۹۷ اشاره و آنها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: شهرداری وشورای اسلامی شهر اقدامات قابل توجهی در امر توسعه وپیشرفت شهر در سال گذشته انجام داده و امیدواریم این حرکت رو به رشد در سال ۹۸ نیز ادامه داشته باشد .

رئیس شورای شهر زرند در این دیدار خواستار ارائه برنامه چشم انداز چهارساله شهرداری و شورای شهر شد و تصریح کرد: با توجه به شعار سال۹۸ که رونق تولید است بتوانیم کلام ومنویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کاری خود قرار بدهیم .

شایان ذکر است در ادامه این نشست مدیران و مسئولین ومعاونین شهردار به ارائه گزارشی از فعالیتهای خود پرداختند .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات