تحقق ۹۳ درصدی اهداف پیش بینی شده شرکت توزعی نیروی برق ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، علیرضا علیزاده، مدیرعامل این شرکت، سرآمدی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان را از اهداف اصلی این شرکت بیان کرد و گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در استفاده از فن آوری ها نو از شرکت های پیشرو در کشور است که در آینده نزدیک قابلیت رقابت در کلاس جهانی را خواهد داشت.

علیزاده، توزیع برق مطمئن و پایدار، با رویکرد اقتصادی و مشتری مداری را از شاخصه های شرکت توزیع نیروی برق استان عنوان کرد و افزود: گسترش استفاده از انرژی های تجدید پذیر، گامی در جهت ذخیره منابع برای نسل های آینده است و این شرکت گام های بلندی برای رسیدن به این مهم برداشته است.

وی گفت: کاهش متوسط زمان انرژی توزیع نشده (خاموشی) هر مشترک به ۱۴۰ دقیقه در سال از اهداف ترسیم شده استراتژیک این شرکت در چشم انداز ۱۴۰۴ است و این شرکت در سال ۹۷ توانست نرخ خاموشی را به ۳۲۸.۵ دقیقه به ازای هر مشترک در سال کاهش دهد که در مقایسه با میانگین ۸۰۰ دقیقه ای کشور رقم بسیار چشمگیری است، البته این رقم خاموشی مربوط به خاموشی های توزیع است و خاموشی های با برنامه تابستان که به دلیل کمبود انرژی انجام می شود در این آمار لحاظ نشده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، به صفر رساندن ارائه خدمات حضوری به مشترکان برق را دیگر هدف استراتژیک این شرکت تا سال ۱۴۰۴ عنوان کرد و افزود: در سال ۹۷ حدود ۶۵ درصد از خدمات مربوط به مشترکان برق به صورت غیرحضوری انجام شده است که با طراحی اپلیکیشن سامانه برق زنجان (سبز) مراجعه های حضوری مشترکان برق به حداقل خواهد رسید.

این اپلیکیشن با هدف بالا بردن خدمات و پایین آوردن اتلاف زمان و انرژی توسط شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان طراحی و تولید شده و امید است شهروندان با نصب این نرم افزار کلیه خدمات شرکت توزیع نیروی برق را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

علیرضا علیزاده گفت: کاهش درصد تلفات انرژی در بخش توزیع به ۴ درصد دیگر هدف این شرکت در چشم انداز ۱۴۰۴ است که در سال ۹۷ کاهش تلفات انرژی در این بخش به ۸.۵۱ درصد رسیده است که از هدف پیش بینی شده برای سال بیشتر است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات