رفع شکستگی بخشی از خط انتقال روستای گوگ تپه۲/ برخورداری بیش از ۱۰۰ خانوار از نعمت آب شرب

رفع شکستگی بخشی از خط انتقال روستای گوگ تپه۲/ برخورداری بیش از ۱۰۰ خانوار از نعمت آب شرب

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیر امور آب و فاضلاب روستایی آق قلا از رفع شکستگی خط انتقال روستای گوگ تپه خبر داد و گفت: با توجه به طغیان دوباره رودخانه گرگانرود بخشی از خط انتقال این روستا تخریب شد که با همت ا کیپ فنی مدیریت بحران ستاد و مدیریت امور آبفار شهرستان آق قلا در کوتاه ترین زمان برطرف شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان بهزاد صادقی با اعلام خبر فوق، افزود: عملیات اجرای ۱۰۰ متر از خط انتقال روستای گوگ تپه۲ که در مسیر صعب العبور قرار داشت با تلاش جهادی پرسنل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان انجام شد.

وی با بیان این نکته که با رفع شکستگی خط انتقال روستای گوگ تپه بیش از ۱۰۰ خانوار از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند، افزود: به جز روستای یلمه خندان، همه روستاهای تحت پوشش این شهرستان در حال حاضر از آب آشامیدنی پایدار و سالم برخوردار هستند.

وی رفع شکستگی بخشی از خط انتقال آب شرب روستای آق قبر را از دیگر اقدامات این دستگاه برشمرد و افزود: برای آب شرب این منطقه کلرزنی با دوز بالا نیز انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی آق قلا در خاتمه یادآور شد: پمپ تامین فشار کلرزنی گازی و کلرزن قطره ای که به واسطه حادثه سیل آسیب دیده بود، کار نصب آن برروی مخزن زمینی روستای میرزاعلی شهرستان آق قلا به پایان رسید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات