استقبال شهروندان از خدمات مترو در تعطیلات نوروزی فراتر از انتظار بود

استقبال شهروندان از خدمات مترو در تعطیلات نوروزی فراتر از انتظار بود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای امسال سرفاصله ایستگاه‌های مترو از ۱۵ دقیقه به ۱۱ دقیقه کاهش پیدا کرده و تابلوهایی در نقاط مختلف شهر برای هدایت مسافران به سمت ایستگاه‌های مترو نصب شده است.

علیرضا صلواتی اظهار کرد: از ۲۹ اسفندماه سال ۹۷ تا پایان تعطیلات نوروزی نزدیک به ۵۰۰ هزار اصفهانی از مترو استفاده کرده‌اند که این آمار نشان دهنده استقبال خوب شهروندان اصفهانی از خدمات مترو است.

وی افزود: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر و تاکید شهردار اصفهان سرویس دهی مترو در ایام تعطیلات از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب با سرفاصله ۲۱ دقیقه انجام شد و به طور میانگین ۱۱ تا ۴۶ هزار مسافر در روزهای هفته با مترو جابه جا شدند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: با آغاز سال جدید سر فاصله ایستگاه‌های مترو به ۱۱ دقیقه کاهش پیدا کرد این در حالی است که قبلا این سرفاصله بین ۱۱ تا ۱۵ دقیقه بود.

صلواتی ادامه داد: با پایان تعطیلات مترو از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب برای سرویس دهی به شهروندان آماده است و در همه ساعات روز سرفاصله توقف مترو در ایستگاه‌ها ۱۱ دقیقه است.

وی تصریح کرد: تابلوهای اطلاع رسانی و هدایت شهروندان به سمت ایستگاه‌های مترو نیز در سطح شهر نصب شده است. این تابلوهای جهت نما در فاصله ۵۰۰ متری ایستگاه‌ها و معابر منتهی به آن به منظور اطلاع رسانی شهروندان برای هدایت به سمت ایستگاه‌های مترو نصب شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات