اجرای موکب شهرداری کرمان در استان خوزستان برای کمک به مردم سیلاب زده

شهردار کرمان خبر داد:
اجرای موکب شهرداری کرمان در استان خوزستان برای کمک به مردم سیلاب زده


شهردار کرمان، از ایجاد موکب شهرداری کرمان در استان خوزستان برای کمک به هموطنانی که در سیلاب اخیر این استان دچار حادثه و خسارت شده‌اند؛ خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم زاده در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که شب گذشته با حضور اعضای شورا و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به دلیل از دست دادن تعدادی از هموطنان در سیلاب اخیر نقاط مختلف کشور و نیز ابراز همدردی با همه هموطنانی که دچار آسیب و حادثه‌ی این سیلاب‌ها شده‌اند؛ گزارشی از اقدامات شهرداری کرمان در خصوص یاری به این افراد ارائه کرد.
وی گفت: به ستاد مدیریت بحران استان که به عنوان معین استان خوزستان تعیین شده است؛ برای ارسال کمک‌های شهرداری کرمان اعلام آمادگی کردیم. ضمن اینکه ستاد بحران استان هر تصمیمی را برای کمک به سایر استان‌های سیلاب زده، بگیرد؛ همراهی و همکاری شهرداری کرمان را نیز به همراه خواهد داشت.
عالم‌زاده تصریح کرد: بر اساس ساختاری که وزارت کشور تعریف کرده است و تعدادی از استان‌ها را به عنوان معین استان دیگر قرار داده است؛ تا به صورت متمرکز به آنها کمک شود، قرار شده است در چارچوب ستاد استانی به مدیریت استاندار، کمک و اقدامات لازم انجام بگیرد و از مجاری مختلف به استان خوزستان برسد.
وی افزود: اولین گام ما اجرای موکب شهرداری کرمان است که ظرف دو روز آینده بعد از اعلام ستاد، به خوزستان اعزام شده و در آنجا با طبخ و توزیع غذای گرم که یکی از دغدغه‌های مردم این خطه است؛ به همه‌ی هموطنان خوزستانی، خدمت‌رسانی خواهند کرد.
شهردار کرمان گفت: همچنین شهرداری کرمان سایر کمک‌های در توان خود و مجموعه امکاناتی که داشته است مانند تجهیزات و ماشین‌آلات را به ستاد بحران استان اعلام کرده تا هر کدام که نیاز است را به استان خوزستان اعزام کند.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم هر چه زودتر با کمک همه دستگاه ها و نهادهای کشور، هموطنان ما به وضعیت عادی برگشته و مشکلات‌شان رفع شود.
فاطمه نخعی‌فر

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۸۸۵.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات