دولت آمریکا از نام سپاه در هراس است

دولت آمریکا از نام سپاه در هراس است

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت:
دولت آمریکا از نام سپاه در هراس است
دولت آمریکا از نام سپاه در هراس است
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: دولت خبیث آمریکا و در راس آنان ترامپ معلوم الحال به واسطه هراسی که از نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دارد سپاه را تروریست معرفی کرده است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت فاطمه شیرزاد با تبریک سوم شعبان مصادف با فرخنده میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همواره در تمامی شرایط یاور و همراه ملت ایران بوده است اظهار کرد: نام سردار سلیمانی و دیگر فرماندهان سپاه موجب هراس ترامپ ملعون بوده و وی با این اقدام ابلهانه قصد خوش خدمتی به رژیم نامشروع و غاصب اسرائیل را دارد.
وی با بیان اینکه خباثت دولت آمریکا به همگان ثابت شده است تصریح کرد: در شرایطی که سیلاب های اخیر موجب بروز مشکلات فراوانی در برخی از نقاط ایران اسلامی شده ، ترامپ و دولتمردان مزدورش نسبت به تحریم حساب هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اقدام کرده و با این عمل نهایت کینه و دشمنی خود را نسبت به ملت ایران به نمایش گذاشتند.
شیرزاد با تاکید بر اینکه کلمه تروریست برازنده دولت معلوم الحال آمریکا و نظامیان آن کشور است بیان کرد: رشادت، غیرت ، مردمداری، نوع دوستی نیروهای سپاه هم در داخل کشور و هم در کشورهایی از جمله سوریه، عراق، لبنان و غیره زبانزد بوده و با اراجیف ترامپ دیوانه و دیگر همدستانش خدشه ای به این مهم وارد نمی شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت به سخنان امام راحل درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام راحل فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود و این سخن امام (ره) بیانگر اهمیت و جایگاه ویژه پاسداران سپاه است.
شیرزاد با بیان اینکه اقدامات دولت آمریکا موجب انزجار بیشتر ملت ایران اسلامی و دیگر کشورهای آزاده جهان از آنان است تصریح کرد: ضمن محکومیت این اقدام دولت مستکبر آمریکا اعلام می کنیم پاسداران جمهوری اسلامی ایران نماد ایستادگی ، ظلم ستیزی و رشادت ملت ایران بوده و به هیچ فرد، گروه و یا دولتی اجازه نخواهیم داد نسبت به فرزندان این آب و خاک جسارت کرده و به یاوه گویی بپردازد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات