خنداب در آمادگی کامل برای حوادث احتمالی

فرماندار خنداب در جلسه ستاد مدیریت بحران از آمادگی کامل برای حوادث احتمالی خبر داد.

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان خنداب به ریاست عبدالرضا حاجی علی بیگی فرماندار شهرستان و با حضور معاونین فرماندار، بخشداران تابعه و سایراعضای این ستاد با محوریت آمادگی جهت مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی های اخیر در محل سالن جلسات شهدای فرمانداری برگزارشد .

حاجی علی بیگی در این جلسه گفت: ۳۰دستگاه کمپرسی و ۱۰دستگاه لودر و بیل بکو و سایر تجهیزات مورد نیاز برای مدیریت سیلاب و بحران احتمالی در شهر خنداب در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز ارائه خدمت نمایند .

وی به شوراهای اسلامی روستایی و دهیاران محترم تاکید کرد: با توجه به بارندگی های روزهای آینده و احتمال طغیان رودخانه ها و مسیرهای عبوری و جاری شدن سیل، مقتضی است نسبت به بازدید و سرکشی از سیل بندها، بندهای خاکی و همچنین بازگشایی مسیر رودخانه ها و ...جهت جلوگیری از وقوع هرگونه خسارت احتمالی، اقدام و گزارشات مربوطه را به بخشداری ها اعلام نمایید .

فرماندار خنداب اضافه کرد: هموطنان سیل زده و مصیبت دیده در استانهای خوزستان و لرستان نیازمند خرما و کشمش هستند لذا مستدعی است به هر میزان که برای شما همشهری گرامی امکان پذیر است تهیه و تحویل دهیار نمائید و حتی یک کیلوگرم هم کارساز است .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی یک شرکت می باشد

      نظرات