استعفای مسوول صنعتی‌سازی مسکن

استعفای مسوول صنعتی‌سازی مسکن

مسوول ارشد دولتی در پروژه صنعتی‌سازی مسکن، نامه استعفای خود را برای کناره‌گیری از این مسوولیت به وزارت صنایع تحویل داد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید حسن قلعه‌نویی مدیر عامل شرکت مپسا که ابتدای سال۸۸ به دنبال تصمیم دولت برای راه‌اندازی ۳۰ کارخانه تولید قطعات پیش‌ساخته ساختمان، در این سمت مشغول به کار شد، هفته گذشته برای آنچه که او و همکارانش «بیماری ریه» عنوان می‌کنند، استعفا کرد.

متن استعفای مدیر عامل مپسا به رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران – ایدرو- تحویل شده اما هنوز با این استعفا موافقت نشده است. این در حالی است که قلعه‌نویی طی چند روز گذشته در منزل (برای درمان بیماری قدیمی‌اش) به سر می‌برد و حتی پنج‌شنبه گذشته در جریان بازدید هدایت (رییس ایدرو) از پروژه صنعتی‌سازی در پرند، حاضر نبود. گفته می‌شود فعلا امور مربوط به صنعتی‌سازی مسکن توسط یکی از معاونان سازمان گسترش مدیریت می‌شود. مپسا زمستان سال ۸۸ فاز پایلوت ساخت مسکن با استفاده از تولید کارخانه‌ای را در شهر جدید پرند با ظرفیت ۱۱۰۰ واحد مسکونی شروع کرد و مقرر بود این واحدها به خاطر ویژگی سریع‌سازی در مدت ۸ ماه به بهره‌برداری برسد این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود بخشی از این واحدها خرداد امسال تحویل متقاضیان شود! آن طور که خبرنگار دنیای‌اقتصاد از استعفای مدیر عامل مپسا پیگیری کرده، علت آن با برخی موانعی که طی این دو سال بر سرراه صنعتی‌سازی به وجود آمده، بی‌ارتباط نبوده است.

 

 

    نظرات