بهبود وضعیت معیشت پرسنل اولین اولویت سازمان است

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه  گفت: دغدغه و اولویت اصلی شهرداری در سال ۱۳۹۸ تامین حقوق و معیشت پرسنل است. سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه نیز در سال جدید براساس همین سیاست و دغدغه شهرداری حرکت می‌کند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، مهدی مژدهی فرد  درخصوص برنامه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در سال ۱۳۹۸ اظهار کرد: تامین و بهبود حقوق و معیشت پرسنل شهرداری در سال جدید از اولویت‌های اصلی شهردار است لذا سازمان حمل و نقل نیز همراستا با همین سیاست، برنامه‌ریزی و عمل می‌کند.
وی افزود: با توجه به نیاز مبرم به نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر ارومیه، لذا شهردار و سازمان نیز جهت تحقق این امر بهبود وضعیت ناوگان عمومی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است و با برنامه‌های پیش رو در جهت بهبود وضعیت حمل‌ونقل و تامین رضایت شهروندان تلاش می‌کنیم.
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه درخصوص کمبود و یا نبود اتوبوس در برخی از مسیرها و خیابان‌ها که سبب نارضایتی شهروندان آن منطقه شده، اظهار کرد: کارگروهی در سازمان، وظیفه بررسی مسیرها و خیابان‌های شهر را برای مشخص کردن میزان نیاز مسیرها به داشتن اتوبوس شهری را برعهده دارد و بر همین اساس نیز اتوبوس برای جابه‌جایی مسافران بنابه احساس نیاز منطقه تعبیه می‌شود.
وی افزود: لذا سازمان در تلاش است هر مسیری که فاقد اتوبوس است را شناسایی کرده و با توجه به نیاز شهروندان برای آن مسیرها اتوبوس درنظر گرفته شود. شهروندان می‌توانند در صورت نبود اتوبوس و یا احساس کمبود تعداد خط‌های واحد آن را به سازمان گزارش دهند تا تدابیر لازم توسط کارگروه اندیشیده شود.
مژدهی‌فرد تاکید کرد: تلاش سازمان و پرسنل در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان از سیستم حمل‌ونقل عمومی است تا با آرامش خاطر و آنگونکه شایسته شهروندان است از ناوگان عمومی شهر بهره ببرند.
وی با اشاره به خرید اتوبوس شهری اظهار کرد: در سال گذشته ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد سیستم حمل و نقل عمومی ارومیه شده بود که فعالیت آنها به ویژه در ارائه سرویس دانشجویی و در مسیرهایی که با کمبود اتوبوس مواجه بود، همچنان تداوم دارد
وی تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۸ نیز یک دستگاه اتوبوس نوسازی و بازسازی شده که نماد ارومیه ۲۰۲۰ بر روی آن نقش بسته، در سطح شهر فعالیت خود را آغاز کرده و علاوه بر آن قرارداد سرمایه‌گذار با شهرداری ارومیه و سازمان همیاری بسته می‌شود تا هر ماه پنج دستگاه اتوبوس جدید تحویل داده شود

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات