افزایش ۱۵درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو در ایام نوروز

افزایش ۱۵درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو در ایام نوروز

رییس ستاد معاینه فنی خودرو شهرداری اصفهان گفت: میزان مراجعه شهروندان و مسافران نوروزی به مراکز فعال معاینه فنی در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت.

جمشید جمشیدیان  اظهار کرد: از روز ۲۹ اسفندماه سال گذشته تا روز ۱۶ فروردین ماه سال‌جاری هفت هزار مراجعه به پنج مرکز معاینه فنی خودرو در شهر اصفهان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در اصفهان به هیچ عنوان معاینه فنی تلفنی انجام نمی‌شود، تصریح کرد: در کلانشهر اصفهان ۹ مرکز مکانیزه سبک با ۱۴ خط فعال است و این مراکز در یک شیفت کاری به ۲۵۰۰ دستگاه خودرو سرویس‌دهی می‌کنند.

رییس ستاد معاینه فنی خودرو شهرداری اصفهان از مکانیزه‌شدن تمامی مراحل معاینه فنی در اصفهان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه عامل انسانی در هیچ‌ یک از مراحل معاینه فنی خودروها دخیل نیست، در عمل نیز امکان جعل برچسب‌های آن وجود ندارد.

وی اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود ۷۰ درصد آلودگی هوای کلانشهرها ناشی از تردد وسایل حمل و نقل موتوری است که با معاینه فنی مستمر و صحیح می‌توان آلودگی هوا را کاهش داد.

جمشیدیان ادامه داد: با توجه به اینکه ظرفیت موجود معاینه فنی خودروهای شهر در طول سال نزدیک به ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو است، در سرویس دهی به خودروها هیچ مشکلی نداریم و مازاد بر ظرفیت KDC امکان پاسخگویی به مراجعان وجود دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات